تصاوير منتخب

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

    • چگونه در قبال همسر خود صبورتر باشیم

      چگونه در قبال همسر خود صبورتر باشیم

      آیا عشق برای ادامه ی یک رابطه کافی است؟ گاهی دو نفر یکدیگر را بسیار دوست دارند اما خود را دائما در حال دعوا می بینند. دعوا می تواند یک رابطه را به ورطه ی نابودی بکشد. برای مراقبت از رابطه و عشق خود باید کمی صبورتر باشید. صبر و از خودگذشتی بهترین هدیه در یک رابطه است.

    • مردان عاشق این زنان می شوند!!

      مردان عاشق این زنان می شوند!!

      یکسری رفتارها در خانم ها هست که هرگز از توجه یک مرد دور نمی ماند و همیشه برای آن ها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از همسرش انتظار دارد.

    • رابطه با همسرتان را اینطوری تقویت کنید

      رابطه با همسرتان را اینطوری تقویت کنید

      بسیاری از زوجین، زمانی که صحبت از بهبود رابطه عاطفی می شود، تنها به رابطه زناشویی می اندیشند، در صورتی که صمیمیت عمیق خارج از تختخواب اتفاق می افتد. اگر شما هم می خواهید که رابطه با همسرتان را تقویت کنید، به راهکارهایی که در اینجا برایتان آورده ایم، عمل کنید.

    • راز حفظ کردن مردها در زندگی زناشویی

      راز حفظ کردن مردها در زندگی زناشویی

      همانقدر که بشر نیازمند هوا است، زن به عشق نیاز دارد و مرد به احترام این مقاله به بررسی عشق و احترام در زن ها و مردها پرداخته شده است صمیمیت بین همسران نتیجه درک این تفاوت است.

    • زبان عشق همسرتان را پیدا کنید

      زبان عشق همسرتان را پیدا کنید

      یک کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی گفت: زوج‌ها باید برای حفظ صمیمیت بین یکدیگر تلاش کنند و در این زمینه آگاهی از نیازهای یکدیگر، همراهی کردن و احترام به علایق فردی بسیار مهم و ضروری است.

    • پنج راهکار برای مدیریت دعوای زناشویی

      پنج راهکار برای مدیریت دعوای زناشویی

      هر زن و شوهرى دعوا مىکنند و این طبیعى است.درگیرى سالم در ازدواج مى تواند پیوند زناشوئى را تقویت کند. از سوى دیگر درگیرى ناسالم مى تواند به ازدواج صدمه بزند.

    • فواید پس انداز در زندگی

      فواید پس انداز در زندگی

      پس انداز کردن از موضوعاتی است که صحبت در مورد آن از انجام دادن و شروع به این کار بسیار راحت تر است. همه می‌دانیم که پس انداز کردن طی مدت‌‌زمان طولانی کاری هوشمندانه‌ است. ولی با این وجود بسیاری از ما هنوز در کار و شروع پس انداز مشکل داریم.

    • ۱۲دلیل که ثابت می‌کند باید به ماه‌ عسل دوم بروید

      ۱۲دلیل که ثابت می‌کند باید به ماه‌ عسل دوم بروید

      ممکن است به نظرتان برسد در این نقطه از زندگی‌تان رفتن دوباره به ماه‌ عسل ایده‌ی مسخره‌ای باشد. هر دو شما کار می‌کنید، بچه و مسئولیت‌های زیادی دارید که اینکار را برایتان غیرممکن می‌کند. اما فقط به این دلیل که ماه‌ عسل دوم به نظرتان دور از دسترس می‌رسد به این معنی نیست که ارزش سرمایه‌گذاری و تلاش کردن را ندارد. در زیر به ۱۲ دلیلی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهند رفتن به ماه‌ عسل دوم تفاوت شگرفی در ازدواجتان ایجاد خواهد کرد.

    • نقش همسر خوشحال در زندگی شما

      نقش همسر خوشحال در زندگی شما

      یکی از مطالعات اخیر نشان می دهد که داشتن همسر شاد و خوش حال، برای سلامتی مفید است. محققان بعد از ارزیابی نهایی به این نتیجه رسیدند که افرادی که دارای همسر شاد هستند، بسیار بیشتر از دیگران اظهار سلامتی می کنند.

    • با این ویژگی ها، آقایان شیفته تان می شوند

      با این ویژگی ها، آقایان شیفته تان می شوند

      اگر عشق زندگی تان را دوست دارید و دلتان می خواهد که هر چه زودتر با او ازدواج کنید، ما در اینجا خصوصیاتی را به شما معرفی می کنیم که اگر رعایت کنید، بهترین انتخاب او برای زندگی آینده اش خواهید بود.

    • زوج درمانی

      زوج درمانی

      یکی از مراجعات شایع به متخصصان بهداشت روانی مشکلات مربوط به ازدواج و روابط عاطفی است . زوج درمانی راهی است برای حل کردن مشکلات و کشمکش‌های زوج‌هایی که خود به تنهایی قادر به حل مشکلاتشان نیستند. فرایند زوج درمانی شامل زن و شوهر، و یک فرد آموزش دیده و متخصص در این زمینه است که در خصوص احساسات و افکارشان بحث می‌کنند.

    • آنچه آقایان در رابطه می خواهند اما نمی گویند!

      آنچه آقایان در رابطه می خواهند اما نمی گویند!

      گاهی کاملا روشن و واضح است که در دل آقایان چه می گذرد، اما گاهی هم اتفاق می افتد که آنها آنچه در دل شان دارند را پنهان می کنند. دلایل این موضوع می تواند گوناگون باشد، شاید او حوصله غر زدن های شما را ندارد یا این که از عکس العمل شما می ترسد، در هر صورت این شمایید که در این شرایط باید باهوش باشید و بدانید که در دل طرف مقابل تان چه می گذرد.