تصاوير منتخب

۵۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است

    • نکات مهم و طلایی برای شروع زندگی مشترک (بخش اول)

      نکات مهم و طلایی برای شروع زندگی مشترک (بخش اول)


      زوجهای جوان پس از ازدواج و شروع زندگی مشترکشان وارد دنیای تازه ای می‌شوند . دنیایی که در آن اهداف و برنامه‌های مشترکی دارند . هر زن و شوهری آرزو دارد که روابطشان عاشقانه ، صمیمی و پایدار باشد.

    • نگران نباشید جدایی نمی‌کشدتان!

      نگران نباشید جدایی نمی‌کشدتان!

      اگر نشانه‌هایی که گفتیم را در رابطه‌تان دیده‌اید اما دیرتر از آنکه بتوانید کمکی به رابطه‌تان بکنید متوجه خطرساز بودن‌شان شده‌اید، برای‌تان متاسفیم. احتمالا این روزها یک جدایی دردناک را تجربه کرده‌اید و برای برگشتن به زندگی به کمک ما نیازمندید. شاید نکته‌هایی که در ادامه می‌آید بتواند به شما برای سر و سامان دادن به زندگی‌تان کمک کند.

    • تصور از همسر مطلوب چطور ساخته می شود؟

      تصور از همسر مطلوب چطور ساخته می شود؟

      در هر جامعه‌ای و بخصوص جوامعی که در آن ازدواج و انتخاب همسر اهمیت زیادی دارد از جوانان انتظار می‌رود که وقت قابل ملاحظه‌ای را به تفکر درباره ترسیم ذهنی ویژگی‌های همسر مطلوبشان اختصاص دهند.

    • چگونه روزهای پرکار آخرسال را مدیریت کنیم؟

      چگونه روزهای پرکار آخرسال را مدیریت کنیم؟

      آخرین ماه سال برای بسیاری از کسب و کارها شلوغ ترین زمان سال نیز محسوب می شود، راهکارهای زیر به شما کمک می کنند که از تاثیر منفی فشار زمان بر بهره وری بکاهید.

    • چطور همسر اجباری خود را دوست داشتنی کنید؟

      چطور همسر اجباری خود را دوست داشتنی کنید؟

      ازدواج آن هم از نوع تحمیلی یکی از پراسترس‌ترین شرایط برای شروع یک زندگی اجباری است. شرایطی که کوچکترین اشتباهی در آن همه چیز را تباه می‌کند. شاید باور نکنید ولی هنوز هم تعدادی از ازدواج‌هایی که در اطراف ما شکل می‌گیرد تحمیلی است و یکی از دو طرف هیچ علاقه‌‌ای به زندگی با همسر اجباری خود ندارد.

    • زناشویی با طعم وایبر و واتس آپ

      زناشویی با طعم وایبر و واتس آپ

      تکنولوژی آمده است. خوب یا بد ، کمتر کسی را می توانی پیدا کنی که تلفن همراهش دستش نباشد و سر و کله و تمام حواسش در آن نباشد! در مهمانی ها، در کوچه و خیابان، سر میز شام و ناهار و خلاصه همه جا، این مهمان ناخوانده حضور دارد.

    • خانواده همسر را دوست خود کنید

      خانواده همسر را دوست خود کنید

      ازدواج در ایران به معنی پیوند دو فرد نیست؛ پیوند دو خانواده است. به همین دلیل باید قبل از ازدواج درخصوص خانواده شریک انتخابی تان حساسیت به خرج دهید.

    • اصول زندگی مشترک برای تازه نفس ها

      اصول زندگی مشترک برای تازه نفس ها

      اگر تازه ازدواج کرده‌اید، برای آن‌که زندگی مشترکتان نفسی بگیرد، باید چند ماه و یا حتی چند سال به خودتان فرصت دهید. خیلی زود با سرعت بالا نروید و حوصله داشته باشید. می‌توانید برای این‌که زندگی‌تان آبگیری شود، از چند راهکار ساده استفاده کنید.

    • چطور ازدواج پایداری داشته باشیم؟

      چطور ازدواج پایداری داشته باشیم؟

      زود ازدواج می کنند و زود طلاق می گیرند. این حکایت خیلی از زوج های جوان است که این روزها، ازدواج را بهانه ای برای با هم بودن و به هم رسیدن می بینند و وقتی این با هم بودن، برایشان عادی شد، قید زندگی مشترک را می زنند.

    • چم و خم تعامل با لیلی‌ها

      چم و خم تعامل با لیلی‌ها

      پایدار نگه داشتن یک رابطه موفق نیاز به همکاری متقابل زوجین دارد. اینکه فقط یک نفر وظیفه اش را به خوبی انجام دهد چندان موثر نیست زیرا بعد از مدتی تمامی عشق و علاقه ای که وی برای همسرش در زندگی صرف کرده، در ذهنش به نوعی از خود گذشتگی تعبیر می شود که............

    • زنی که از چشم چرانی شوهرش در عذاب است

      زنی که از چشم چرانی شوهرش در عذاب است

      نسبت به شوهرم بسیارحساس هستم، همسرم به قول خودش بسیار معاشرتی است و خیلی راحت می‌تواند با دیگران حتی زنان ارتباط بگیرید، در خیابان همیشه به زنان دیگر نگاه می‌کند و در مورد آنها نیز اظهار نظر می‌کند،

    • تاثیر قاچ هندوانه در زناشویی

      تاثیر قاچ هندوانه در زناشویی

      زمان از جمله عناصری است که همه ما با آن سر و کار داریم مثل ماهی هایی که در آب غوطه ورند، ما هم در زمان غوطه وریم و مثل ماهی های آکواریومی که هر روز آب آن ها تازه می شود ما هم هر روز، زمان مان تازه می شود. روز قبل را از ما می گیرند تا روز بعد را به ما بدهند، ما زمان های محدودی را در اختیار داریم. ثروتمند و فقیر و پادشاه و گدا هم ندارد.

    • 6 معیار ازدواج که همه جای دنیا رعایت می شودی

      6 معیار ازدواج که همه جای دنیا رعایت می شودی

      آمار طلاق بسیار بالاست. لازم نیست تا به دادگاه خانواده بروید یا در محضرهای ازدواج و طلاق باشید تا متوجه این موضوع شوبد. به اشنایان خودتان که نگاه کنید حتما زن و شوهرهایی را می بینید که هنوز چند سال از ازدواجشان نگذشته و از هم جدا شده اند.

    • زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

      زن ها فقط 7 چیز از شما می خواهند!

      زن ها چیز زیادی از مردها نمی خواهند. در واقع آنها تنها 7 چیز از شریک زندگی خود می خواهند. هرچند این ویژگی ها در هر کسی پیدا نمی شوند ولی هر مردی قادر به داشتن آنها است. شاید بگویید هیچ کسی نیست که هیچ نقصی نداشته باشد و بتواند تمام این ویژگی ها را با هم داشته باشد، اما این واقعیت ندارد. مردان زیادی هستند که این ویژگی ها را به حد کمال ندارند، ولی به اندازه ای دارند که بتوانند زن زندگیشان را خوشحال کنند. و این همان حدی است که شما به داشتن این ویژگی ها نیاز دارید. به حدی که همسرتان را خوشحال و شاد نگه دارید.

    • احکام نگاه و شوخی با نامحرم

      احکام نگاه و شوخی با نامحرم

      روح بی حجاب

      اگر در جامعه ای حجاب در روابط نامحرم عملی گردد، جرم و جنایت ، فساد و بی دینی، و  نارضایتی های همسران از یکدیگر ،و ... کاهش چشمگیری پیدا می کند .

       

    • چگونه زن زندگی خود را دیوانه سازید

      چگونه زن زندگی خود را دیوانه سازید

      

      اساسی ترین نیاز زن ها این است که آنها را بشناسیم، محترم بشماریم و آنگونه که هستند دوستشان داشته باشیم و آنها رابپذیریم.

    • 11 چیز که مردها می خواهند ولی نمی گویند

      11 چیز که مردها می خواهند ولی نمی گویند

      چیزهایی وجود دارد که مردها از شما می خواهند اما هیچ گاه در مورد آنها به شما چیزی نمی گویند. درک این موضوع که چرا نیازهای خود را به زبان نمی آورند کمی سخت به نظر می رسد، در صورتی که اگر در مورد آنها حرف بزنند هم برای شما و هم برای خودشان همه چیز خیلی ساده تر خواهد بود. یکی از دلایلی که آنها در مورد این مسائل حرف نمی زنند این است که فکر می کنند نیازی به گفتن آنها نیست و ما خودمان باید این چیزها را بدانیم. در صورتی که خیلی وقت ها ما نمی دانیم که خواسته آنها چیست. خوب، حالا ببینیم این خواسته ها چه چیزهایی هستند.

    • هیجان های من و همسرم

      هیجان های من و همسرم

      کیفیت هیجانی مهمترین نیاز برای تداوم رابطه است و می تواند رضایت زناشویی را پیش بینی کند. کیفیت هیجانی روابط زن و شوهر یکی از علائم رضایتمندی یا ناراضی بودن از رابطه زن و شوهر است که در جهت بهبود آن می توان فعالیتهای مختلف انجام داد.

    • می خواهید از شوهرتان مرد دیگری بسازید؟!

      می خواهید از شوهرتان مرد دیگری بسازید؟!

      بعد از ازدواج تا کجا دست‌تان برای تغییر کردن و تغییر دادن شریک زندگی‌تان باز است یا اینکه از لحظه خشک شدن امضای‌تان در سند ازدواج، موظف به ایجاد چه تغییرهایی در رفتار و سبک زندگی‌تان هستید؟

    • این اسرار زندگی مشترک تان را به هیچ کسی نگویید

      این اسرار زندگی مشترک تان را به هیچ کسی نگویید

      دلمان که می‌گیرد آن هم در این هوای ابری و زمستانی، یک بهانه کوچک باعث می‌شود بخواهیم با دوستانمان درددل کنیم یا با حرف زدن، کمی از بار روانی مشکلات بکاهیم؛ اما گاهی درددل‌های ساده و خودمانی، یا گلایه‌هایی که در میان صحبت خود بدون هیچ غرضی می‌گوییم با گذر زمان موجب به‌هم خوردن آرامش و ایجاد دلخوری‌هایی می‌شود که اصلا فکرش را نکرده بودیم، به همین دلیل بد نیست کمی از خط قرمزها در این خصوص بدانیم، خط قرمزهایی که اگر رعایت شود رازهای میان همسران، همچنان راز باقی می‌ماند و خانه امن‌ترین مکان برای زندگی کردن می‌شود.

    • این توانایی ها موفقیت ازدواج را تضمین می کنند

      این توانایی ها موفقیت ازدواج را تضمین می کنند

      هر فردی نهایتا به بلوغ جسمی، اجتماعی و روانی می‌رسد و هر چقدر هم که از نظر محبت در کانون خانواده کمبودی نداشته باشد، باز هم یک کشش روانی او را به سمت جنس مخالف می‌کشاند.

    • 4 جمله برای حفظ رابطه دوستانه با همسر

      4 جمله برای حفظ رابطه دوستانه با همسر

      جر و بحث های کوچک با طرفتان در ابتدا با نرمی به نتیجه می رسد. اینکه هیچ دفاعی از خودتان نداشته باشید و خودتون رو کوچک کنید در گرماگرم دعوا به نظر غیر منطقی می آید اما در واقع بسیار موثر است.

    • عامل جدید دعوا کشف شد!

      عامل جدید دعوا کشف شد!

      مسیر زندگی است دیگر، بالا و پایین دارد، پستی و بلندی دارد...همه ما دوست داریم که به همسرمان عشق بورزیم و از طرف او هم مورد محبت باشیم، اما چه می شود که بعضی وقت ها ناخود آگاه سرش داد می زنیم و او هم با فریاد پاسخ مان را می دهد و محیط خانه از ابرهای تیره آکنده می شود؟

    • یک قانون مهم در زندگی مشترک

      یک قانون مهم در زندگی مشترک

      وقتی برای تردد در خیابان باید بدانیم رفتن به کدام خیابان و کوچه ممنوع است، رانندگی با چه سرعتی مجاز است، می‌توان اینجا دور زد یا نه، حق تقدم در چهارراه با کدام وسیله است و هزاران قاعده و قانون دیگر، پس زندگی در کنار همسر، نیاز به قوانینی دارد که باید آنها را بدانیم و اجرا کنیم.