تصاوير منتخب

۲۶۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

    • رابـطـه زنـاشـویـی و اعـتـماد به نـفـس


       
      اعتمادبه‌نفس جنسی یعنی اعتماد داشتن به بدن خود و پذیرفتن تصویر آن همان‌طور که هست و توانایی‌هایی که دارد و لذتی که می‌تواند ایجاد کند.
       

    • از روزمره گی زندگی زناشویی خسته شدی؟


       
      آیا در زندگی زناشویی شما هم هیچ گونه هیجانی وجود ندارد و شما از این زندگی روزمره و تکراری  خسته شده اید ، و روتین بودن مسائل روزمره در عشق شما وارد شده است ؟

    • رموز شاد کردن خانم ها

       
      این دستورات مختص به زوج خاصی نیست ؛ نکات مطرح شده در ذیل، موارد مهمی هستند که تعداد بسیار زیادی از همسران از شوهرانشان می‌خواهند.توجه کنید اینها خواسته‌های آنهاست نه نیاز روحی شان . از لحاظ فردی هرکسی مسئول نیاز‌های عاطفی خویش است و باید آنها را پر کند.
       

    • رابـطـه زنـاشـویـی واعـتـماد به نـفـس

       
      احساس آرامش و راضی‌بودن از بدن و رابطه زناشویی کار آسانی نیست اما در هر سنی امکا‌ن‌پذیر است. کافی  است احساس آزادی درونی داشته باشید و نگاه مثبتی به خود بیندازید. داشتن اعتماد به نفس جنسی، یعنی جرأت دادن به خود برای ملاقات با همسر و وارد شدن به یک رابطه زناشویی بدون هیچ ترسی...
       

    • "مردهای ایرادگیر، زن های افسرده

      انسان ها همیشه دوست دارند در چشم دیگران بهترین باشند و پیوسته در تلاشند تا در این مورد موفقشوند. زن و مرد چون فکر می کنند برای هم بهترین اند با هم ازدواج می کنند و بعد از ازدواج نیز در تلاشند تا این تفکر را حفظ کنند. از آنجا که دو فکر و شخصیت متفاوت و از دو جنس مختلف امکان ندارد اختلاف سلیقه نداشته باشند، مدتی که از زندگی زناشویی می گذرد، زن و مرد تازه به اختلاف سلیقه هایی که با هم دارند، پی می برند. تا اینجا همه چیز طبیعی است و برای همه زوج ها پیش می آید، اما بعضی از زوج ها می توانند از پس این اختلاف سلیقه ها بر بیایند و بعضی ها نه. در این میان بعضی مردها شخصیت بدبین و ایرادگیری دارند که می خواهیم به بررسی تاثیر رفتار آنها روی همسران شان بپردازیم و ببینیم وقتی مرد ایرادگیر باشد، در زن چه تاثیری می گذارد.
       

    • 7 عـامـل مـوثـر بـر میـل جـنـسـی

      حتما پای یک مساله تغذیه‌ای در میان است. تعجب نکنید چون دکتر مارتا موریس، پژوهشگر دانشگاه تافت می‌گوید که غذاهای مختلف هم می‌توانند روی احساسات جنسی ما تاثیر بگذارند.
       

    • مردان را بهتر بشناسیم

       
      آگاهی از وجود تفاوت های فردی بین انسان ها، چه کودکان و چه بزرگسالان، به اندازه خلقت انسان قدمت دارد. زیرا انسان های اولیه زمانی که در غارها یا جنگل ها زندگی می کردند، از متفاوت بودن یکدیگر کاملاً آگاه بودند، بدین صورت که وقتی به هم می رسیدند بلافاصله زور بازوی یکدیگر را تخمین می زدند؛ اگر طرف مقابل را ضعیف تر از خود می یافتند فوراً طعمه اش را از دستش می گرفتند و برعکس، اگر در می یافتند که حریف پنجه ی پر زورتر از آنها دارد، فوراً از سر راهش کنار می رفتند.
       

    • هوسرانی مردان از کجا ریشه می‌گیرد

      آسیب شناسان اجتماعی مسائل اجتماعی و فرهنگی ، باورهای دینی ،زیاده خواهی مردان و رفتار همسران را از عوامل مؤثر بر رفتار های نامناسب جنسی آقایان مطرح کرده اند.
       

    • خصوصیاتی که تمایلات جنسی مردو زن را...

      خانم ها آیا می دانید که چه چیزهایی شعله جنسی آقایون را خاموش می کند؟ خیلی چیزها البته ممکن است رفتار یا خصوصیتی که شعله جنسی یک مرد را خاموش می کند، برای مرد دیگر اینطور نباشد. بعد از انجام تحقیقات مختلف، ما به این نتایج رسیده ایم. در این مقاله لیستی 10 موردی از مهمترین چیزها و رفتارهایی که تمایلات جنسی آقایون را متوقف می کند، گرد آورده ایم. خانم ها همیشه به یاد داشته باشید ممکن است همه این موارد شعله تحریک همسر شما را خاموش نکند اما در هر حال از جمله متداولترین مسائلی است که می تواند منجر به آن شود.
       
       

    • بامرور زمان میزان میل جنسی کاسته میشود؟

      هیچ مدرک مستندی مبنی بر این امر وجود ندارد، اما در تمام روابط می توان به وضوح چنین چیزی را مشاهده نمود.
       
      یک فرد 60 ساله شهوت یک فرد 20 ساله را ندارد. اما یک فرد 60 ساله با بهره گیری از تجربیاتش به راحتی می تواند کمبود انرژی را جبران نماید.

    • 3 مشکل اساسی خانم ها در رابطه ی جنسی

      اگر بگوییم زنان از نظر جنسی موجوداتی بسیار پیچیده هستند، بیراه نگفته ایم. همه می دانند که ارگاسم شدن برای خانم ها خیلی سختتر از آقایون است. در این مقاله می خواهیم به علت این مشکل بپردازیم و به شما نشان دهیم که چطور مثل مردها بتوانید به راحتی از ارگاسم لذت ببرید.

    • آیا مردان هم یائسه می شوند؟

      آندروپوز یا یائسگی در مردان یک فرآیند طبی سالمندی و یک موقعیت فیزیکی شبیه یائسگی در زنان است که در سن 45 سالگی به بعد بروز می ‌کند.
       
      در این فرآیند سطح هورمون تستسترون که یکی از اصلی ‌ترین هورمون ‌های مردانه (آندروژن ‌ها) است به طور پیوسته کاهش می ‌یابد و مرد علایمی‌ نظیر گرگرفتگی، افسردگی و تغییرات خلق و خوی را تجربه می‌ کند.
       

    • سرد مزاجی جنسی زنان

      بسیاری از خانم‌ ها از نداشتن تمایلات جنسی رنج می ‌برند. این مشکل در هر نژاد و کشوری شایع است.چون سرد مزاجی جنسی در خانم‌ ها معمولا به یک سری از روش‌ ها و شیوه‌ های غلط در زندگی روزمره نیز می‌ تواند مربوط شود؛ به همین دلیل برای درمان این عارضه در خانم‌ ها باید به صورت همه‌ جانبه تمام موارد از جمله مسایل هورمونی، بیماری ‌های مختلف، نوع روش زندگی و عوامل مختلف روانی مانند استرس در زندگی روزمره توسط متخصص مربوطه بررسی شود تا بتوان با درمان عوامل زمینه ‌ای، تغییر در برخی از روش‌ های غلط و یا اصلاح شیوه‌ های مختلف رفتاری در خانم مبتلا، این عارضه را درمان کرد.
       

    • 4 دشمن تمایلات جنسی

      با افزایش سن تمایلات جنسی کاهش نمی‌یابد. درواقع خستگی، عادت یا حتی تغییرات هورمونی هستند که سبب کاهش تمایلات می‌شوند. برای آنکه میل از دست رفته را به دست آورید کافی است این مشکلات را برطرف کنید.

    •  رابطه فعالیت جنسی و بیماری قلبی

      یکی از مشکلات بحث ‌انگیز در میان بسیاری از افراد جامعه و کادر پزشکی، مساله فعالیت جنسی در مبتلایان به بیماری‌های قلبی‌عروقی است. زمان شروع و از سرگیری فعالیت جنسی در کسانی که به حمله حاد قلبی دچار شده‌ اند، از ابهامات اساسی در اذهان پزشکان و بیماران آنهاست.
       

    • ازدواج مجــــدّد

       
      عقد نکاح دارای جنبه‏های متفاوت نسبت به عقود دیگر بوده طرفین در هنگام تشکیل آن به اهداف والایی غیر از اهداف منفعت‏طلبانه عقود دیگر نظر دارند. از طرفی متعاقدین در هنگام انعقاد عقد نکاح می‏توانند شروطی را که خلاف مقتضای ذات عقد نباشد در آن بگنجانند.

    • چگونه می توان از خودارضایی دست کشید؟

       
        
      همه پزشکان معتقدند برای ترک هر نوع عادت قبل از هر چیز اراده و تصمیم لازم است و این موضوع را اصلا نباید دست کم گرفت .
      در زیر به مواردی اشاره میکنیم که عمل به ان میتواند شما را از این رفتار پر خطر که جسم و روحتان را می آزارد نجات دهد
       

    • چرا زنان میل جنسی‌ را از دست می‌دهند؟

       
      در بسیاری از زنان کاهش هورمون، استرس های شغلی، مشکلات بین فردی با همسر، یائسگی و سایر مسائل باعث از بین رفتن میل جنسی می شود.
      زندگی بدون تمایل جنسی!
       

    • مراسم جشن نیمه شعبان همزمان با جشن پایان  تحصیلی مدرسه قرآنی

      مراسم جشن نیمه شعبان همزمان با جشن پایان تحصیلی مدرسه قرآنی


       با نزدیک شدن  نیمه شعبان ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت  
      حضرت مهدی (عج)  همزمان با جشن پایان سال تحصیلی  
      مدرسه قرآنی صادق الائمه علیه السلام دهستان رضوان  
      مراسم باشکوهی  در جامعة القرآن الکریم امام صادق علیه السلام
       اسماعیل آباد نوق با حضور فرمانده پایگاه بسیج خواهران 
      انصار الزینب  (س)  اسماعیل آباد نوق  سرکار خانم رضایی شریف
       و مدیر ومربیان جامعة القرآن و معلمین مدرسه قرآنی و اولیاء
      و دانش آموزان برگزار گردید.

    • اعتیاد به میل جنسی

      اعتـیـاد بـه میل جنسی به عدم توانایی در کنترل و یا به تعویق انداختن تمایلات و فــعالیتهای جنسی اطلاق می گـردد. هنگامی که اعتقادات دینی و مذهبی در یک فرد کم است یا اصلا وجود ندارد و در خانواده وی مشکلات فراوان تربیتی و اجتماعی وجود دارد فرد خود را به دست شیطان سپرده و دچار بی بند و باری شده برای رهایی از فشارهای روحی و عصبی دست به اعمال بسیار خطرناکی میزند که اعتیاد به سکس یکی از آنها است.
       

    • رابطه زناشویی و سردرد ضربان‌دار

      یکی از مشکلاتی که در برخی زوجین، مانع داشتن روابط زناشویی مناسب می‌شود، سردرد به هنگام مقاربت است...
       
      این سردرد اغلب سردردی است که پیش از رسیدن به اوج لذت جنسی یا بلافاصله پس از برقراری رابطه زناشویی رخ می‌دهد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد.
       
      این سردردها اغلب گاه‌به‌گاه روی می‌دهند و خوش‌خیم هستند. کیفیت آنها به‌طور معمول ضرباندار توصیف می‌شود و به‌طور معمول محدود به نواحی پس‌سری یا پیشانی است.
       

    • چرا همه رازهایی داریم؟


       
      با توجه به دشوار بودن رازداری، چه عاملی مردم را به این کار ترغیب می‌کند؟ هدف آنها از رازداری چیست؟ روان‌شناسان از چند عامل به‌عنوان انگیزه‌های رازداری نام برده‌اند که از مهم‌ترین آنها می‌توان به محافظت، قدرت و کنترل، هویت و استقلال، اعتماد و صمیمیت و نیاز به تعلق اشاره کرد.
       
       

    • دلایل کم شدن میل جنسی چیست؟

        
      بسیاری از بیماری ها کیفیت میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد و به عنوان بارزترین عوارض بیماری قابل توجه است.
       
      با توجه به این حقیقت می توان اذعان کرد که اگر دچارکاهش میل جنسی و یا هر نوع اختلال دیگر در این عملکرد هستید بهتر است به پزشک مراجعه نمایید تا دلیل اصلی آن مشخص شود.
       
      در ادامه به بعضی از مهم ترین بیماری هایی که میل جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد اشاره می کنیم.
       

    • تاثیر فیلم‌های مستهجن بر رابطه زناشویی


      نتیجه تصویری برای تاثیر فیلم‌های مستهجن بر رابطه زناشویی
       
      تجویز تماشای فیلم‌های جنسی برای زوجینی که یکی از همسران یا هر دو به سرد مزاجی و بی‌میلی جنسی مبتلا هستند ممکن است که در کوتاه مدت موجب بهبودی روابط شود ولی در دراز مدت میتواند منجر به بروز مشکلات عدیده ای شود.
      دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد اما از نظر اینجانب، تماشای فیلم‌هایی که با تصاویر جنسی همراهند، ممکن است در برخی موارد خاص در کوتاه‌مدت موجب تحریک جنسی شود اما در درازمدت به عللی که به آن اشاره می‌کنم به از هم گسیختگی روابط زناشویی می‌انجامد:
       
       

    • رابطه زناشویی بعد از ورود اولین فرزند

       
      شب‌های بیخوابی و روند بی‌پایان عوض کردن پوشک بچه و افزایش بار کارهای خانه و خرید برای عضو جدید و ...
       
      پژوهش‌های بسیاری نشان می‌دهند – و بسیاری از زوج‌ها هم قبول دارند- که به دنیا آمدن اولین بچه ممکن است ازدواج را با مشکلاتی مواجه کند.
       شب‌های بیخوابی و روند بی‌پایان عوض کردن پوشک بچه و افزایش بار کارهای خانه زمان چندانی برای صمیمیت عاطفی میان همسران به جای نمی‌گذارد.
       

    • تفاوتهای جالب روانشناسی زنان و مردان

      تفاوت های بیولوژیکی
      نـه تـنـها سـاخـتـار مغز زنان و مردان با یکدیگر متفاوت می باشد، بلکه مـردان و زنان از مغزشان بطـرز مــتفاوتی استفاده می کنند. در مغز زنان اتصالات و ارتباطات بیشتری بین دو نیمکره چپ و راست وجود داشـته کـه بـه آنــها این توانایی را می دهد تا از مهارت گفتاری بهتری نسبت به مردان برخوردار باشند. از طرف دیگر در مردان ارتبـاط کمتری بین دو نیمکره مغزشان وجود داشته و به آنها این قابلیت را میدهد تا دارای مهارت بیشتری در استدلالهای انتزاعی و هوش دیداری فضایی باشند.
       

    • حس ششم در زنان قوی تر از مردان است


       
      زنان پیام های نامحسوس را قوی تر از آقایان می گیرند و به نکات ناگفته، بهتر پی می برند. به عنوان مثال، وقتی مردی از همسر، و فرزندی از مادر چیزی را مخفی کند، همسر یا مادر به راحتی می فهمد که اتفاقی افتاده است
       
      خانم ها پیام های نامحسوس را قوی تر از آقایان دریافت می کنند و به نکات ناگفته بهتر پی می برند در هر سنی که باشیم ، برای این که زندگی شاد و موفقی داشته باشیم ، نیاز داریم دانش و مهارت های زندگی خود را افزایش دهیم. به عبارت دیگر، هر زن و مردی ، وقتی آگاهی های خود را بالا برند ، می توانند بر ذهن خود مدیریت کنند ، خود را تغییر داده و انرژی ، احساس ها و عواطف خود را در جهت مثبت به کار گیرند و زندگی خود و زندگی مشترک را درهر سنی که باشند، بهبود بخشند و حتی آن را به بهشت تبدیل نمایند.

    • روانشناسی زن و مرد

       
      در بسیاری از موازد ریشه اختلافات زناشویی در تفاوتهای جسمی و روانی زن و مرد نهفته است. بنابر این شناخت بهتر زن و مرد از خود و از یکدیگر مبنای صحیح تفاهم بین آن دو است. لازمه داشتن ارتباط و مناسبات مطلوب شناخت کیفیتها و خصوصیات زن و مرد است. جنسیت زن و مرد موضوعی است که دارای عناصر متشکله بیولوژیکی و روانشناختی است که در قسمتهای بعدی به طور مختصر مورد بررسی قرار می گیرند.
      عامل ارثی و ژنتیکی جنسیت