تصاوير منتخب

۲۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

    • مهارت های لازم برای ازدواج موفق

      مهارت های لازم برای ازدواج موفق

      ازدواج برای همه است. این موهبتی ارزنده از جانب پروردگار است. ازدواج هدیه ای برای پایان دوران تجرد شماست.. اگر شما از نسل آدم و حوا هستند، خدا فرد ویژه ای را برای اغلب شما خلق کرده است ! سوال این است که آیا شما برای حضور آن فرد خاص آماده هستید و اینکه اصولا انتخاب این فرد را در زندگی تان چقدر جدی گرفته اید؟

    • با مشکلات مالی خانواده چطور کنار می آیید؟

      با مشکلات مالی خانواده چطور کنار می آیید؟

      هیچکس نمی تواند ادعا کند در زندگیش استرس مسائل مالی  را تجربه نکرده است. مشکلات مالی یکی از رایج ترین عوامل استرس زا است و معمولا علل اختلافات میان همسران از این قسمت زندگی نشات می گیرد و کم کم اگر مدیریت نشود، شعله ور می شود.

    • با مخالفت های همسر با باورهای مذهبی مان چه کنیم؟

      با مخالفت های همسر با باورهای مذهبی مان چه کنیم؟

      داشتن تفاهم مذهبی یکی از مسائلی است که به دوام زندگی مشترک شما کمک می کند و به دلیل اهداف مشترکی که برایتان تعریف می کند می تواند موجب افزایش همراهی شما و همسرتان بشود که این مسئله به نوبه خود کیفیت زندگی مشترک شما را نیز افزایش خواهد داد. اما چگونه می شود این تفاهم را افزایش داد؟

    • ۷ نکته برای ایجاد عشق در ازدواج

      ۷ نکته برای ایجاد عشق در ازدواج

      توصیه‌های متخصصین درمورد بهترین راه‌های ایجاد پیوندی عمیق‌تر با همسرتان، کنار آمدن با مشکلات و مستحکم نگه داشتن رابطه زناشویی‌تان برای سالیان سال.

    • چطور با همسر بدبین کنار بیاییم؟

      چطور با همسر بدبین کنار بیاییم؟

      همسرتان همیشه مضطرب است و در کنار او آرامش کمتری را تجربه می کنید. او همیشه با عینک بدبینی به همه رویدادهای زندگی نگاه می کند. روزهای اول ازدواج حالت او را نشانه عشق بیش از اندازه می دانستید و حال از رفتارهایش کلافه اید.

    • فرار عروس 16 ساله از آرایشگاه و پناهنده شدن به پلیس

      فرار عروس 16 ساله از آرایشگاه و پناهنده شدن به پلیس


      عروس 16 ساله ای که در شب عروسی خود از آرایشگاه فرار کرده بود پس از 48 ساعت به پلیس پناهنده شد
      محدثه داستان خود را در اداره پلیس اینچنین تعریف کرد:
      در خانه ما غوغایی به پا بودو همه آماده شدند تا جشن عروسی ام را برگزار کنند اما غم بزرگی روی دلم سنگینی می کرد و فقط به دیگران نگاه می کردم . من نمی توانستم با هیچ کس درد دل کنم ولی دوست داشتم

    • وفاداری چه شکلی است؟

      وفاداری چه شکلی است؟

      تمام ازدواج ها و روابط به امید وفاداری و داشتن یک زندگی لذت بخش صورت می گیرد. تمام انسانها برای اینکه در کنار هم به آرامش برسند دوستی هایشان را آغاز می کنند و تمام زوج ها برای اینکه یک عمر کنار همسرشان بمانند، «بله» سر سفره عقد را می گویند. اما در مسیر زندگی با تمام فراز و نشیب هایش چطور می توان وفادار ماند؟

    • شکست عشقی

      شکست عشقی

      «شکست عشقی»، «شکست عاطفی» یا هر نام دیگری که روی «نه شنیدن از کسی که دوستش داریم» یا «به هم خوردن یک رابطه عاطفی» بگذاریم، این پدیده یکی از رایج ترین اتفاق های دوران آشنایی یا نامزدی است.

    • اگر می خواهید عزیز دل همسرتان باشید، بخوانید

      اگر می خواهید عزیز دل همسرتان باشید، بخوانید

      چقدر نیازهای همسرتان را می شناسید؟ به چه میزان هزینه می دهید تا یک رابطه خوب و زندگی آرام را کنار همسرتان تجربه کنید؟ هر چقدر درباره همسرتان بدانید و شناسایی آنچه مطلوب اوست، رنگ زندگی تان را تغییر می دهد.

    • همسرت را حسود نکن

      همسرت را حسود نکن

      حسود کردن همسر،عاقبت خوبی ندارد

       

      شما تا به حال چند بار سعی کرده اید حسادت همسرتان را نسبت به خودتان برانگیزید؟ علت آن چه بود؟ و انجام این کار چقدر توانست وضعیت رابطه شما را بهتر کند؟

    • چگونه حجابمان زیبا شود؟

      هر بانوی محجبه دوست دارد که حجابش برای دیگران زیبا و پسندیده باشد به نحوی که الگو و مورد تشویق دیگران به خصوص بانوان بد حجاب، قرار گیرد. اما چه کنیم که به عنوان یک خانم با حجاب، هم یک حجاب زیبا داشته باشیم و هم تبرج(خود نمایی) نشود؟ مطلب زیر راه کاری است برای داشتن یک حجاب زیبا

    • می خواهم ازدواج موفقی داشته باشم

      می خواهم ازدواج موفقی داشته باشم

      اینها سوالات شایع و دغدغه هایی است که جوانان در سن ازدواج را تا حد زیادی درگیر کرده و متاسفانه افزایش آمار طلاق در جامعه، تا حد زیادی موجب بروز نوعی احساس ترس و بی اعتمادی در میان جوانان شده است. 

    • عفاف ،مردانه و زنانه

      عفاف ،مردانه و زنانه

      زمانی که بحث از حجاب و عفاف در جامعه ما می‌شود تمام فکرها به سوی زنان و دختران کشیده می‌شود و گویی این بحث با جنسیت زن ارتباط مستقیم و غیرقابل انکار دارد در صورتی که در این موضوع نباید بحث را جنسیتی مطرح کرد؛ حجاب یک مفهوم مشترک دو جنسی بین زن و مرد است که فقط مصداق‌هایش فرق می‌کند. اسلام به مسئله عفاف زن اهمیت می دهد؛ اما عفاف، مخصوص زنان نیست؛ مردان هم باید عفیف باشند.

    • آیا بدحجاب ها زیباتر از چادری ها هستند؟

      آیا بدحجاب ها زیباتر از چادری ها هستند؟

      بدحجاب ها زیبایشان ذاتی است یا اکتسابی؟ اینکه یک زن آرایش کرده با موهای بلوند خیلی جذاب تر و زیباتر از یک خانم چادری است شکی نیست اما  مگر خداوند در قرآن نفرموده که زن‌ها در انتخاب نوع حجاب آزاد هستند؟ پس چرا چادر را به دختران جوان تحمیل می‌کنند و جذابیت" ظاهری" را می گیرند؟ اینها سوالاتی است که در ادامه به آنها پاسخ خواهیم داد....

    • اگر حجاب آزاد شود، ولع مردان از بین می رود!!

      اگر حجاب آزاد شود، ولع مردان از بین می رود!!

      از قدیم گفته اند انسان به چیزی که از آن منع شود، حریص تر می شود، این دلیل سبب شده برخی گمان کنند که اگر بی حجابی در جامعه ایران هم آزاد شود، حرص و ولع مردم از بین می رود و مردان ایرانی نیز مانند مردان غربی از دیدن یک زن بی حجاب و نیمه برهنه در خیابان تحت تأثیر قرار نمی گیرند.

    • حجاب و حرمت نگاه به نامحرم در قرآن

      حجاب و حرمت نگاه به نامحرم در قرآن

      حجاب در لغت به معنای مانع، پرده و پوشش آمده است. استعمال این کلمه بیشتر به معنی پرده است. این کلمه از آن جهت مفهوم پوشش می‎دهد که پرده، وسیله‎ی پوشش است، ولی هر پوششی حجاب نیست؛ بلکه آن پوششی حجاب نامیده می‎شود که از طریق پشت پرده واقع شدن صورت ‎گیرد.

    • بایسته ‏ها و آسیب‏های فرهنگ حجاب

      بایسته ‏ها و آسیب‏های فرهنگ حجاب

      انسان در پناه محافظ، احساس آرامش می‏کند. پوشش اسلامی نیز نگهبان زن است و به او امنیت و آرامش می‏بخشد. پس هر چه این پوشش کامل‏تر شود، درصد امنیت و حفاظت زنان بالاتر می‏رود.

    • فلسفه پوشش در اسلام

      فلسفه پوشش در اسلام

      فلسفه‌هایی که قبلا برای پوشش ذکر کردیم غالبا توجیهاتی بود که مخالفین‌پوشش تراشیده‌اند و خواسته‌اند آن را حتی در صورت اسلامی‌اش امری غیر منطقی ونامعقول معرفی کنند.

    • ۵ نکته برای کنار آمدن با چشم چرانی کردن مردان

      ۵ نکته برای کنار آمدن با چشم چرانی کردن مردان

      مردها به بقیه زن‌ها نگاه می‌کنند و این کاملاً طبیعی است. ولی خیلی از خانم‌ها وقتی می‌بینند که عشق زندگی‌شان چشمش را به دختری جوان‌تر از خودشان که لباسی تنگ تن نموده و کلی آرایش کرده است دوخته، ناراحت و حتی عصبانی می‌شوند. برای شما پیش آمده است؟ اگر دوست دارید بدانید در چنین موقعیت‌هایی چطور باید رفتار کنید، این پنج نکته را بخوانید:

    • ازدواج موفق یعنی زن کور و شوهر لال!

      ازدواج موفق یعنی زن کور و شوهر لال!

      به گفته ی یک مقاله نویس فرانسوی یک ازدواج موفق ازدواجی است که میان یک زن کور و مردی لال شکل بگیرد. حال می خواهیم بدانیم که خصوصیات این زوج نابینا و ناشنوا چیست که زندگی متاهلی را تغییر می دهد.

    • صمیمیت با همسر، بدون صرف هزینه!

      صمیمیت با همسر، بدون صرف هزینه!

      ازدواج ها اغلب با یک حال خوب شروع می شوند. دوست داشتن، دوست داشته شدن و رسیدن به فردی که پسندیده ایم یا به دلمان نشسته، شور و هیجانی ایجاد می کند که به زندگی مان عطر و رنگ می بخشد. تجربه چنین شور و هیجانی نه تنها حال خود ما که حال اطرافیان را هم خوب می کند. زن و شوهرها به تجربه می گویند این حال خیلی خوب تا ابد ماندگار نیست و بالاخره یک روز همه چیز معمولی می شود. در این قسمت در مورد این حال خوب و نحوه ماندگارکردن آن می گوییم.