تصاوير منتخب

۲۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

    • کودک بیمار، طوفانی در رابطه زناشویی

      کودک بیمار، طوفانی در رابطه زناشویی

      شاید هرگز فکرش را نمی‌کرده‌اید که قرار است یک بچه بیمار داشته باشید. اما حالا این اتفاق افتاده است؛ چیزی که گمان نمی‌کردید اتفاق بیفتد و زندگی‌تان را اینچنین تحت تاثیر قرار بدهد. طبیعی است که در این شرایط احساس اندوه، خستگی، خشم و پریشانی و ترس کنید.

    • تضمین موفقیت یک ازدواج

      تضمین موفقیت یک ازدواج

      بسیاری از جوانان نسل امروز برای تشکیل خانواده دچار تردید هستند. آنها نگران هستند که آیا با تشکیل خانواده می توانند خوشبخت شوند و یا اینکه ازدواج رهاوردی جز سختی و گرفتاری برای آنها نخواهد داشت.

    • کدام خصوصیت زنانه باعث می شود مردی شیفته زنی شده و هرگز او را رها نکند؟

      کدام خصوصیت زنانه باعث می شود مردی شیفته زنی شده و هرگز او را رها نکند؟

      لبخند، بوی خوش عطر، هوش و شاید هم اندامی زیبا؛ فکر می‌کنید کدامیک برای مردان جذاب‌تر است؟ کدامیک از این خصوصیات در خانم‌ها باعث می‌شود مردی شیفته زنی شده و هیچوقت او را رها نکند؟ اگر بگویم هیچکدام از اینها چه؟ شاید این خصوصیات در ابتدای کار مردی را به سمت زنی بکشانند اما برای نگه داشتن او در یک رابطه طولانی‌مدت و بادوام کافی نیستند.

    • شرط ازدواج پایدار

      شرط ازدواج پایدار

      اوضاع اجتماعی اینطور نشان می دهد که عده زیادی از جوانان دوست دارند ازدواج کنند و همه به دنبال ازدواجی موفق هستند. ازدواجی که به دنبال آن آرامش و خوشبختی باشد. ازدواج موفقیت آمیز، آرزوی هر فردی است. اما آمارهای بالای طلاق نشان می دهد که خیلی ها به این آرزو دست پیدا نمی کنند. به راستی علت این عدم موفقیت چیست؟

    • مشاجره و کل کل با همسر، ممنوع!

      مشاجره و کل کل با همسر، ممنوع!

      ازدواج، یک مکالمه طولانی است که گاهی اوقات با جرّ و بحث های بیهوده قطع می گردد. همان گونه که ارتباط، مهم ترین اساس زندگی است، مشاجره هم مخرب ترین عامل آن است.

    • مراقبت از رابطه زناشویی

      مراقبت از رابطه زناشویی

      این موضوعی بسیار مهم است. رابطه ها اهمیت دارند به خاطر آرامش و آسایش ما. در اغلب موارد تنها زمانی به اهمیت رابطه ها پی می بریم که با مسائل و مشکلات روبرو می شویم. در مورد سلامتی نیز همین طور است. قدر سلامتی را زمانی می دانیم که به بیماری مبتلا شویم.

    • چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟

      چگونه عاشقانه زندگی کنیم؟

      قبلا زیاد به این موضوع فکر می کردم که همسرم فردی خجالتی است و باید خجالت را کنار گذارد. حالا به این نتیجه رسیدم که بهتر است به نیازش که می خواهد تنها باشد احترام بگذارم. به این ترتیب برخی از نیازهای شخصی ام را خودم برآورده میکنم.

    • با انزوای شریک زندگی ام چه کنم؟

      با انزوای شریک زندگی ام چه کنم؟


    • چگونه زمان بیشتری را با عشق تان بگذرانید؟

      چگونه زمان بیشتری را با عشق تان بگذرانید؟

      گاهی احساس می کنید که زمان با هم بودن واقعا محدود است و فقط می توانید برای دو یا سه ساعت در روز یا حتی هفته او را ببینید. اما نگران نباشید، با به کار بردن چند ترفند، قادر خواهید بود که زمان با هم بودن و به هم نسبت شادی میان تان را افزایش دهید.

    • چگونه با همسرم صمیمی بمانم؟

      چگونه با همسرم صمیمی بمانم؟

      هرگز فکر کرده اید چرا بعضی از زوجها اینقدر عاشق و صمیمی هستند؟ این به آن دلیل نیست که زندگی آنها ایده آل است و هیچ مشکلی ندارند، بلکه نکته اینجاست که آنها نحو حفظ روابط عاشقانه و جلوگیری از فرسایش روزمره آن را به خوبی می دانند.

    • با همسری که تحقیرم می‌کند چه کنم!

      با همسری که تحقیرم می‌کند چه کنم!

      تا به کی می‌خواهید نقش قربانی را بازی کنید؟ برای خاتمه دادن به رفتارهای نامطلوب همسرتان، شایسته است از قالب قربانی بودن رها شوید و از حق خود دفاع کنید، دفاع از حق به معنای عصبانیت، تهدید، قهر، انتقاد کوبنده و... نیست بلکه باید بتوانید در مقابل رفتارهای غیرمنصفانه همسرتان، با حفظ حرمت، مقابله مثبت کنید، چه بسا تا زمانی که شما پذیرای درخواست‌های ناموجه ایشان باشید، همسرتان به اشتباه گمان می‌کند که سبک زندگی‌ اش درست است و نیازی به هیچ تغییری نیست.

    • به خاطر این موارد با همسرتان بگو مگو نکنید!

      به خاطر این موارد با همسرتان بگو مگو نکنید!

      مطمئنا هیچ کس از دعوا با شریک زندگی اش لذت نمی برد. در زندگی مشترک، موضوعات زیادی وجود دارد که موجب اختلاف نظر میان زوجین می شود اما برخی از آنها واقعا ارزش دعوا و نزاع را ندارد. اگر شما هم سر موضوعاتی که در اینجا به آنها اشاره کرده ایم، با همسرتان بگومگوی مدام دارید، همین حالا شیوه رفتارتان را تغییر دهید.

    • نقش بوی غذا در بهبود روابط همسران

      نقش بوی غذا در بهبود روابط همسران

      آشپزی زن در خانه به مثابه یکی از دلبری های ظریف و لطیف زنانه تلقی می گردد، و شاید به جرات بتوان گفت حساسیت و علاقمندی مردان به آشپزی زن در خانه نه به معنای توجه زیاد به مساله گرسنگی و سیری و نیازهای نخستین است بلکه به نوعی در جستجوی همین دلبری های ظریف همسرشان هستند.

    • چگونه همسر خود را عاشق خود کنیم

      چگونه همسر خود را عاشق خود کنیم

      کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.

    • الگوی 8 مرحله‌ای درمان همسران

      الگوی 8 مرحله‌ای درمان همسران

      ازدواج یکی از مهم‌ترین رویدادهایی است که در زندگی افراد اتفاق می‌افتد و زوج‌ها ممکن است با مشکلات متفاوتی روبه‌رو شوند که میزان آرامش آنها کاهش یافته و در نهایت تنش و کشمکش بین آنها افزایش یابد. زوج درمانی راهی است برای حل کردن مشکلات و کشمکش‌های زوج‌هایی که خود به‌تنهایی قادر به حل مشکلاتشان نیستند. فرآیند زوج درمانی شامل زن و شوهر و یک فرد آموزش دیده و متخصص (درمانگر روان‌شناس) است و هدف در زوج درمانی ریشه‌یابی علت مشکل و در نهایت درمان رابطه بین زوج است.

    • راههایی برای شاد کردن همسفر زندگی

      راههایی برای شاد کردن همسفر زندگی

      آخرین باری که در زندگی مشترک احساس خاصی داشته اید و طعم زیبای زندگی زیر زبان تان آمده کی بوده است. مطمئن زمانی که شما به عنوان مرد خانواده و زن زندگی احساس خاص بودن به همسرتان داده اید.

    • همسرم به چک کردن موبایلم ، میل شدیدی دارد  چه کنم؟

      همسرم به چک کردن موبایلم ، میل شدیدی دارد چه کنم؟

      همسرتان چنان مشتاقانه و پیگیرانه، موبایل خود را چک می کند که با وجود مشاجره و بحث هایی که داشته اید، باز هم تمایل به چک کردن دارد. این کار دلایل متعددی می تواند داشته باشد و گاهی از یک عادت سرچشمه می گیرد. اما چه باید چه باید کرد؟