تصاوير منتخب

۱۴۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

    • کلیدهایی برای جذب شوهر

      کلیدهایی برای جذب شوهر

      برای آنکه شوهرتان را تحت تاثیر قرار دهید و یک زندگی زیبا را در کنار او تجربه کنید ، از همین امروز دست به کار شوید.

    • آیا ابراز احساسات به تقویت رابطه کمک می‌کند؟

      آیا ابراز احساسات به تقویت رابطه کمک می‌کند؟

      هیچکس از زن غُرغُرو خوشش نمی‌آید - این واقعیت دارد. اما چیزی که ممکن است متعجبتان کند این است که مردها زنانی را که احساسات خود را درک می‌کنند و می‌داند چطور آنها را ابراز کند، تحسین می‌کنند.

    • برای اینکه مردِ ایده آل تری شوید!

      برای اینکه مردِ ایده آل تری شوید!

      تا به حال برایتان پیش آمده که وقتی نتوانسته اید نظر همسرتان را جلب کنید، آرزو کنید که ایکاش راهی برای این تفاهم بود؟ یا در عین اینکه عقایدتان مخالف همند، ولی دوست داشته باشید کنار هم شاد زندگی کنید و از وجود یکدیگر لذت ببرید؟

    • راز جذابیت در عشق

      راز جذابیت در عشق

      معشوق‌یابی تنها مشکل جوان‌ها نیست. حق طبیعی همه انسان‌های مجرد است. در هر سنی «چنان که افتد و دانی» ممکن است پیش آید. باید برایش آماده بود. در اینجا انسان‌ها با دو پرسش روبرو می‌شوند؛ معیار‌های من برای انتخاب یک عشق راستین چیست؟ چگونه باید با او آشنا شوم؟

    • 3"نون" که عشق‌تان را خراب می‌کند

      3"نون" که عشق‌تان را خراب می‌کند

      در ازدواج های نسبتا پایدار و بدون تنش های ویران کننده، زوجین به حل تنش و اختلاف می پردازند نه افزایش تنش، اما چطور این کار را می کنند؟

    • 4«میم» مهم در ازدواج

      4«میم» مهم در ازدواج

      ازدواج یک انتخاب بزرگ است. اما چه کسی این انتخاب را انجام می دهد؟ شما یا والدین تان؟ آیا «ازدواج خود گزین» به صلاح دختر و پسر است یا ازدواجی بر اساس نظر خانواده؟

    • برنده در مقابل همسر

      برنده در مقابل همسر

      زندگی بالا و پایین دارد و گاهی در رابطه با شریک زندگی تان پایین قرار می گیرید و او بالا وگاهی برعکس.تمام این من های زندگی در یک رابطه، بعد از گذشت سالها تبدیل به ما می شود و اگر فوت وفن یک رابطه خوب را با شریک زندگی تان را بدانید، در بازی زندگی برنده می شوید و با رفتار درست الگوی خوبی برای فرزندانتان خواهید بود.

    • آموزش ارتباط کلامی درست برای آقایان

      آموزش ارتباط کلامی درست برای آقایان

      برخی از آقایان با روش های مناسب ارتباط کلامی در منزل آشنایی کامل ندارند؛ با چند راهکار ساده برای بروز احساسات کلامی‌ در منزل آشنا شوید.

    • این کلمات را هرگز به یک زن نگویید!

      این کلمات را هرگز به یک زن نگویید!

      «آرام باش» این عبارت دو کلمه ای به هیچ عنوان کارساز نیست و به مردها توصیه می کنیم تاحد امکان از آن استفاده نکنند. شاید تصور کنید این دو کلمه هیچ گونه بار منفی ندارد اما این دیدگاه شماست و خانم ها اینگونه فکر نمی کنند.

    • زندگی با یک همسر منفی‌باف!

      زندگی با یک همسر منفی‌باف!


      آیا همسرتان در کنار شما از مشکلات و مصائب زندگی حرف می‌زند در حالیکه در کنار دیگران، خودش را شخصی مثبت و امیدوار نشان می‌دهد؟ آیا او هر روز آه می‌کشد و امیدواری‌های ساده شما را مسخره می‌کند و از همه چیز انتقاد می‌کند؟

    • با شوهر رفیق​باز چکار کنیم؟

      با شوهر رفیق​باز چکار کنیم؟

      خیلی‌ها قبل از ازدواج نگران روابط دوستانه‌شان هستند و فکر می‌کنند این روابط را با ازدواج و بچه‌دار شدن از دست می‌دهند.

    • با همسر دروغگو چه کنم؟

      با همسر دروغگو چه کنم؟

      دروغ گویی از ضعف های جدی در یک رابطه است. اگر فردی که با او وارد رابطه ای صمیمانه شده ایم، با ما صادق نیست و ارتباط با او، نوعی شک مزمن و تردید همیشگی برای ما در پی دارد باید برای این مسئله چاره ای اساسی اندیشید. کنترل کردن دائمی فرد مقابل، افکار سمی به ذهن فرد تزریق می کند که زندگی او را مختل خواهد کرد و آرامش را از او می رباید.

    • مرد بداخلاق و   زنی که نمی دانست چه کند ؟

      مرد بداخلاق و زنی که نمی دانست چه کند ؟

      زن نمی دانست که چه بکند؛ خلق و خوی شوهرش از این رو به آن رو شده بود قبل از این می گفت و می خندید، داخل خانه با بچه ها خوش و بش می کرد اما چه اتفاقی افتاده بود که چند ماهی با کوچکترین مسئله عصبانی می شود و سر دیگران داد و فریاد می کند؟

    • 6 راه برای گرم کردن رابطه زناشویی تان

      6 راه برای گرم کردن رابطه زناشویی تان

      ارتباط نزدیک زن و شوهر با یکدیگر فراتر از حرف زدن و گوش دادن است . این ارتباط شامل قدرت هم حسی و همدلی با طرف مقابل است

       

      اصول شش ماده ای پس انداز در حساب بانک عاطفی

    • پیدا کردن یک همسر خوش‌اخلاق

      پیدا کردن یک همسر خوش‌اخلاق

      خوش اخلاقی یک مفهوم کلی است و نمی‌توان به طور قطعی گفت که فلان شخص خوش‌اخلاق هست یا نه. این مفهوم باید باز شود و محتوا و متریال‌های آن را مشخص کنیم. در حیطه آموزه‌های دینی و روان‌شناختی‌، انسان‌ها باید یک‌سری فضیلت‌های اخلاقی و ذخیره‌های اخلاقی داشته باشند.

    • در زندگی مشترک از شوهرتان عقب نمانید

      در زندگی مشترک از شوهرتان عقب نمانید

      یادتان نرود که در یک زندگی «مشترک» باید پا به‌پای هم پیش بروید و اگر نرفتید، باید منتظر عواقبش بمانید اما این پا‌به‌پا پیش رفتن، یعنی چه؟ قطعا معنایش این نیست که همان شغل، رشته تحصیلی و شرایط اجتماعی که همسرتان در آن قرار گرفته را به دست بیاورید و به نمونه کپی شده او تبدیل شوید. شما تنها باید به ازای هر قدمی که او در زندگی‌اش بر می‌دارد، یک قدم برای خودتان و زندگی مشترک‌تان بردارید.

    • الفبای محبت به همسرمان را بیاموزیم

      الفبای محبت به همسرمان را بیاموزیم

      یک همسر آگاه به شکل مستمر محبت خود را به همسرش ابراز می کند.آدمی بنده محبت است. این روایت از امیرالمومنین(ع) به خوبی مفهومی را که در این بخش می خواهیم درباره آن صحبت کنیم می رساند.هر انسانی به میزانی که مورد محبت کسی قرار گیرد به او علاقه مند می شود.

    • عاقبت شوم بد حجابی زن همسایه و مرد قصاب

      عاقبت شوم بد حجابی زن همسایه و مرد قصاب


      در یوسف آباد تهران، خانواده‌ای بود که مرد خانواده، کارمند اداره بود، و همسرش رعایت حجاب و شئون اسلامی را نمی‌کرد. روزی طبق معمول، مرد به اداره می‌رود و زن نیز پس از دادن صبحانة بچه‌ها به قصد خرید گوشت، از خانه بیرون می‌رود.

    • داستان دروغین زن خیانتکار بعد از قتل شوهرش

      داستان دروغین زن خیانتکار بعد از قتل شوهرش

      زن جوان وقتی با همدستی جوان مورد علاقه‌اش همسر خود را به قتل رساند، با صحنه‌سازی‌ ادعا کرد سارقان بعد از سرقت طلاهایش، همسر وی را به قتل رسانده‌اند اما واقعیت این جنایت خیلی زود فاش شد.

    • داستان واقعی خیانت یک زن به شوهرش

      داستان واقعی خیانت یک زن به شوهرش

      زن 27 ساله در حالی که با دست و پاهای زخمی و آتل بسته، مقابل کارشناس اجتماعی کلانتری طبرسی جنوبی مشهد نشسته بود، بخشی از زندگی خود را بیان کرد. 

    • معجزه‌ای به نام هدیه

      معجزه‌ای به نام هدیه

      هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از زیباترین و پرمعناترین رفتارهای بشری محسوب می گردد. این رفتار روابط مختلف فردی و اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار داده و باعث استحکام آنها می گردد.

    • به حساب عشق چک نکشید

      به حساب عشق چک نکشید

      ابراز علاقه ی زیاد همسر اگر حقیقت محض هم باشد چاشنی زندگی است نه حساب پس انداز که روی آن سرمایه گذاری کنیم یا به حساب آن چکهایی با مبالغ بالا بکشیم. آنها که به حساب محبوبیتشان، بدرفتاری می کنند یا به مسئولیتهایشان عمل نمی کنند، چک بی محل می کشند. از حالا راه را اشتباه می روند وقتی به بن بست می خورند آن وقت می خواهند همه ی عالم و آدم را به بی اعتباری و بی عاطفگی متهم کنند.

    • با این کارها همسرتان به شما وفادارتر می‌ماند

      با این کارها همسرتان به شما وفادارتر می‌ماند

      اینکه مرد زندگی شما تا چه اندازه به پیمان ازدواجش وفادار می‌ماند، تنها تا اندازه ای به ویژگی‌های شخصیتی‌اش ارتباط دارد و البته گاهی رفتاری که زنان با همسرشان می‌کنند، بیش از هر عامل دیگری می‌تواند بر آینده این رابطه تاثیر بگذارد.

    • تمرکز بر نقاط قوت همسر

      تمرکز بر نقاط قوت همسر

      در برابر هر کنشی، واکنشی وجود دارد. در برابر هر ویژگی و خصیصه ای، پاسخی یافت می شود. باید بیاموزید واکنش مثبت نشان دهید و از رفتار قضاوت گرانه دست بردارید.

    • بی بند و باری، زندگی دختر جوان را به باد داد

      بی بند و باری، زندگی دختر جوان را به باد داد


      اگر در دوران جوانی با یک لبخند خیابانی عاشق نمی شدم،
       اگر بعد از طلاق به آغوش خانواده ام باز می گشتم 
      و دنبال آزادی و بی بند و باری نبودم، امروز درگیر پرونده قتل نمی شدم...

    • با مردان سختگیر چه کنیم؟

      با مردان سختگیر چه کنیم؟

      چنانچه پس از ازدواج متوجه شدید همسرتان تغییر کرده و دارای رفتاری خودخواهانه و ریاست طلبانه شده است، بدانید که تنها نیستید و بسیاری از زنان دیگر هم با این مشکل مواجه‌اند! در اینجا سعی می‌کنیم راهکارهایی را برای مقابله با این مردان برای شما ارائه دهیم.

    • مهارت‌های لازم زن و شوهری

      مهارت‌های لازم زن و شوهری


      تحکیم روابط زناشویی، علاقه به داشتن یک ارتباط سالم، ایجاد یک کانون گرم و صمیمی و رسیدن به تفاهم، از مسئولیت‌های همه اعضای خانواده به ویژه زن و شوهر است. لازمه ایجاد، حفظ و استمرار روابط زناشویی سالم، داشتن تعهد، وفاداری، اعتماد، انصاف و سعه صدر متقابل است. در این زمینه، زن و شوهر با یادگیری مهارت‌های ارتباطی و به کار بستن آنها می‌توانند روابط خود را بهبود بخشند، متحول سازند و در فضایی سرشار از تفاهم و حسن نظر، به حل و فصل مسائل خود بپردازند.

    • رمز موفقیت ازدواج چیست؟

      رمز موفقیت ازدواج چیست؟

      هر فردی نهایتا به بلوغ جسمی، اجتماعی و روانی می‌رسد و هر چقدر هم که از نظر محبت در کانون خانواده کمبودی نداشته باشد، باز هم یک کشش روانی او را به سمت جنس مخالف می‌کشاند. در واقع نیاز به دوست داشتن و دوست داشته شدن موجب بروز این کشش می‌شود و اینجاست که این نیاز روحی باعث می‌شود فرد با وجود تمام مشکلات، مسئولیت یک زندگی مشترک را به عهده گیرد، اما رمز موفقیت در تداوم یک زندگی مشترک چیست؟