تصاوير منتخب

۰

داستان دروغین زن خیانتکار بعد از قتل شوهرش

مجموعه: داستان و حکایت

داستان دروغین زن خیانتکار بعد از قتل شوهرش

زن جوان وقتی با همدستی جوان مورد علاقه‌اش همسر خود را به قتل رساند، با صحنه‌سازی‌ ادعا کرد سارقان بعد از سرقت طلاهایش، همسر وی را به قتل رسانده‌اند اما واقعیت این جنایت خیلی زود فاش شد.


«دزدها شوهرم را کشتند»؛ شامگاه یکی از نخستین روزهای آذر ماه گذشته، اهالی منطقه‌ای در کرج با داد و فریادهای یک زن و درخواست کمک او در جریان وقوع حادثه‌ای تلخ و خونین قرار گرفتند.در جریان این حادثه سرایدار یکی از باغ‌های اطراف کرج به طرز وحشیانه‌ای در رختخوابش مورد ضرب و شتم قرار گرفته و به قتل رسیده بود.با گزارش این جنایت و حضور بازپرس شعبه‌21 دادسرای جنایی کرج و کارآگاهان جنایی در قتلگاه مرد جوان، تحقیقات پلیسی و قضایی برای کشف راز این جنایت کلید خورد.

در بررسی‌های اولیه، همسر مقتول که ادعا می‌کرد شاهد وقوع جنایت بوده، تحت بازجویی قرار گرفت و درحالی‌که به‌شدت گریه می‌کرد، گفت: شب حادثه به همراه برادر شوهرم و خانواده‌اش برای میهمانی به منزل یکی از همسایه‌ها رفته بودیم اما شوهرم از آمدن با ما امتناع کرد. وقتی نیمه‌های شب بعد از پایان میهمانی به خانه بازگشتم، ناگهان 2 مرد ناشناس به من حمله ور شده و بعد از بستن دست و پاهایم، طلاهایم را سرقت کرده و فرار کردند. من هم بعد از تقلای زیاد توانستم دست و پایم را باز کنم اما وقتی به سراغ همسرم رفتم، در کمال ناباوری با جسد خونین او روبه‌رو شدم.

دزدها را ندیدم

درحالی‌که تنها سرنخی که در اختیار پلیس قرار داشت، اظهارات شاهد پرونده بود، وی ادعا می‌کرد چهره تبهکاران را ندیده است. این اظهارات در حالی بیان می‌شد که هیچ‌گونه شکستگی‌ای روی قفل در یا شیشه‌ها وجود نداشت و با وجود اینکه همسر مقتول ادعا می‌کرد سارقان دست و پای وی را بسته و جواهرات وی را به زور به سرقت برده‌اند اما آثار ضرب و شتم روی بدن وی وجود نداشت.

با توجه به این سرنخ‌ها، زن جوان به‌عنوان یکی از مظنونان اصلی مورد توجه پلیس قرار گرفت و وقتی بررسی‌ها نشان داد وی از مدتی قبل با همسرش اختلاف داشته و با مرد جوانی به نام افشین در ارتباط بوده، شک پلیس درباره دخالت این زن و جوان مورد علاقه‌اش در این جنایت تقویت شد.

با این اطلاعات بازجویی از همسر مقتول آغاز شد و وی سرانجام در بازجویی‌های پلیسی اعتراف کرد بعد از آشنایی با افشین تصمیم به قتل همسرش گرفته و شب حادثه نیز با طراحی نقشه‌ای، به بهانه میهمانی از منزل خارج شده اما بعد از بازگشت به خانه، با قرار قبلی‌ای که با افشین داشته، مرد جوان وارد خانه آنها شده و با وارد‌آوردن ضربات مرگبار، شوهرش را در خواب به قتل رسانده و بعد برای آنکه پلیس به راز این جنایت پی نبرد، وی داستان سرقت طلاها را ساخته است. با اعتراف زن جوان، ماموران، افشین را در یک قرار صوری به دام انداخته و دستگیر کردند.

منبع:http://hamshahrionline.ir/details/128282

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی