تصاوير منتخب

۰

همسرم بهم خیانت کرده و الان خانمی رو عقد کرده خیلی ناراحتم

مجموعه: مشاوره خانواده

همسرم بهم خیانت کرده و الان خانمی رو عقد کرده خیلی ناراحتم

من خانمی ۴۱ ساله و همسرم ۴۷ ساله و ۱۹ ساله ازدواج کردیم و یه فرزند دارم . از یکسال قبل متوجه خیانت همسرم  شدم که ایشون از ۸ سال پیش با خانم دیگه رابطه داشته و انرو به عقد دائم خود در اورده .من متوجه شدم بسیار ناراحت و تواین یکسال که فهمیدم رنج و عذاب و دعوا ی زیادی داشتیم . اینو بگم خیلی هم به همسرم این مدت محبت کردم شاید از اون خانم جدا شه ولی نشد و هر کاری کردم از محبت و تغییر رفتار خودم و روابط خوب فایده نداشت . منو وهمسرم خیلی همدیگه رو دوس داریم و اینو چندبار بهم گفته که اشتباهی کرده و توش مونده واون خانم ازش جدا نمیشه . محبت و رابطه باهمسرم خیلی خوبه ولی اینکه همسرم هفته ای دو شب رو پیش اون خانم میره من زجر میکشم . چند بار تا حد طلاق پیش رفتیم ولی همسرم ابراز پشیمانی کرده . دیگه ادامه رابطش برام زجر اوره . فقط دارم تحمل میکنم . اون خانم از همسرم بزرگتره و تو پیامهاش که به همسرم میده خیلی ابراز عشق وعلاقه میکنه . لطفا بگید ایا من باید تحمل کنم . ایا باید از همسرم جدا شم . اصلت چرا همسرم با اینکه منو خیلی دوس داره ولی با اون خانم قطع رابطه نمیکنه و حق خودش میدونه ادامه بده حتی به خرج زجر کشیدن من و دعواهای شدیدی که بین من و خودش بخاطر اون خانم پیش میاد . چند بار مشاوره رفتیم و همه گفتن باید قطع رابطه کنه ولی نکرده . من چجور رفتار کنم تا زندگیم و همسرم رو نگهدارم . تو رو خدا بهم بگید

 شوهرم خیلی راحت دروغ میگه چطور باهاش رفتار کنم از این کار دست بکشه؟
 
جواب:
 
در علاقه همسرتون به خودتون شک نکنید منتها بعضی وقتها در شرایطی بدی آقایون قرار میگیرند و تصمیم ها و رفتارهای رو انجام میدن که در اون هم میمونند و توان تغییر رو ندارن شما چندین بار هم جلسه مشاوره رفتید ولی نتیجه نگرفتید من توصیه میکنم یکبار با همسرتون بشینید دقیق و پیگیرانه با جدیت صحبت کنید اینکه ایشون اینکاررو انجام دادن بدون رضایتمندی شما و یا حتی در شرایطی که شما رضایتمندی هم داشته باشید باز از نظر انسانیت کار درستی نیست به گونه ای حاکی از دوست نداشتن میشه گفت اما باید ببینیم چرا این اتفاق افتاده حادثه ای پیش اومده؟ علت این حادثه برای ما مشخص نیست اینکه شما باید تحمل بکنی یا نه؟ خوب برمیگرده به ظرفیت هرکس و اینکه میتونن این شرایط رو بپذیرن قبول دارید این شرایط رو یا ندارید اگر این شرایط رو قبول ندارید و تمایلی ندارید که در این وضعیت بمانید و ایشون هم این خانم رو داشته باشند مسلما باید با جدیت و پیگیری بیشتری رو داشته باشید و از ایشون بخواهید مجبورن که بین شما و این خانم یکی رو انتخاب کنند،من نمیدونم این ازدواجی که انجام گرفته بچه ای هم در میان هست یا نه؟ اگر بچه دار شده باشند خوب باز مسئله مشکل شما دوچندان خواهد شد،به هر حال سرنوشت یک فرزند دیگه هم در اون طرف هست که او هم مقصر نیست وارد یک رابطه ای شده که اصلا خودش حق انتخاب نداشته،علت اینکار همسر شما مشخص نیست و شما هم برای من ننوشتید ایشون‌ چرا دنبال همچین مسئله ای رفتند اگر علاقمندی،عشق،علاقه ای بوده بایستی به گونه ای رفتار میشده که حرمت زندگی نگهداشته میشد نه اینکه یک آقا هشت سال یک رابطه ای رو با یک خانم داشته باشند و‌بخوان این رابطه رو‌ نگهدارن،روشهای مختلفی رو استفاده کردید،محبت کردید،دعوا و قهر کردید،سخت
گرفتید وخیلی کارها،هیچ‌کدوم از اینها منجر به این نشد که ایشون از زندگی شما برن بیرون،یک‌دلیل مهم اینه که همسر شما شاید تمایلی به این جدا شدن ندارن و اینکه حتی شما دارید عذاب و سختی میکیشید و‌ایشون این ناراحتی هارو دارن میبینند و میرن پیش اون خانم و‌متوجه این قضیه هم نیستند برای من جای سواله، دوست داشتنی که در اون زجر،و اینگونه رفتارها باشه یه مقدار مسئله داره و علت این مسئله هم مشخص نیست من ازتون خواهش میکنم با مشاور بگیرید صحبت کنید ببیند چرا همسر شما چنین رفتارهای رو‌انجام داده آیا بچه ای هست بچه ای نیست وضعیت اون طرف به چه صورتی هست چه‌ جوری با هم آشنا شدند،آیا اون طرف شرایط خاصی هست که ایشون جدا نمیشن،چون به هر حال وضعیت مبهمه، اگر نه همسری که شمارو‌ دوست داشته باشه و این همه سختی و ناراحتی رو در زندگیش با شما داره و شما دارید تحمل میکنید و اذیتها رو شما میبینید و میشنوید و حرف از دوست داشتن هم زده میشه قاعدتا بایستی به یه سمت و سوی درستی بکشونه وهدایت کنه آیا همسر شما توان مدیریت زندگیش رو‌نداره خوب باید بررسیش بکنه در هر حال چون پذیرش این زندگی دوم برای شما وجود نداره ایشون‌ موظف هستند که این زندگی رو‌ تمام کنند و به همین دلیل من ازتون میخوام رو این قضیه جدیت داشته باشید،این جدیت هم به دعوا و پرخاشگری نیست خیلی راحت با خانواده تون صحبت کنید و پیگیر قضیه خودتون به یک شکل محکمی باشید شما راهکارهای قانونیش رو‌میخواید انجام بدید یا با خانواده خودتون و ایشون حرف بزنید ولی اگر میخواید این داستان تمام بشه بایستی پیگیری جدی داشته باشید ولی برای من هنوز هم جای سواله که ایشون چرا این زندگی رو رها نکردند و نمیکنند آیا بعد از گذشت این همه سال عادت کردند؟یا در اون طرف جذابیت های بیشتری داره یا رفتارها گونه ای دیگریست؟به هر حال چیزهای هست نه برای شما کاملا مشخص هست نه برای من،موفق باشید…مشاوره۲۴

برگرفنه از http://moshavereh24.com/my-husband-betrays-me-and-now-i-have-a-woman-im-very-sad/

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی