تصاوير منتخب

۰

عاشق شدن در دوران نامزدی

عاشق شدن در دوران نامزدی

«مشکل»


سلام
❇️خانوم
❇️متاهل
❇️19ساله
❇️مشکل:من حدودا 6ماه نامزد کردم اون اولا رابطم با نامزدم خیلی صمیمی بود هر دیقه بهم زنگ میزد پیام میداد ولی الان ن من خیلی دوس دارم جوری اونو «دلبسته» و «عاشق» خودم کنم که نتونه بدون من ی دیقه تحمل کنه ولی راه حلشو بلد نیستم 😔😔
ما زیاد باهم دعوا میکنیم مشکل همیشگی دعوا های ما اینه ک نامزدم ب دوستای من حساسه میگه تو زندگیمون دخالت میکنن خودش اومده اونارو بلاک کرده ک دیگه نتونن بهم پیام بدن من بسیار فرد زود رنجی ولجبازی هستم بیشتر موقع ها قهر میکنم سر مسائل خیلی کوچیک از شما میخوام را حل مشکلاتو بهم بگین
ممنون و خسته نباشید ❤️❤️


مشاهد پاسخ در ادامه مطلب...



 بسم الله الرحمن الرحیم.


سلام
❗️دوران نامزدی یکی از اصلی ترین وشیرین ترین دوران زندگی هست،در این دوران یک سری باید ها ونباید ها دارد که بهتر است به این باید ها و نباید ها احترام گذاشته و گونه ای دیگر رفتار کرد تـــا مشکلاتی پیش نیاید،که خدمت شما عارض خواهم شد:

زمان نامزدی را طولانی نکنید📜
کار را تمام شده ندانید(فکر نکنید همه چی حله و مشکلی برای تان پیش نخواهد آمد)📜
فاصله ها را حفظ کنید📜
همه رازها را نگویید📜
آزمون عشق برگزار نکنید، عشق ورزیدن برای بعد از ازدواج هست نه قبل ا ازدواج📜
هرگز بخشی از خودتان را زیرپا نگذارید که بعدها به خاطر از دست دادنش حسرت بکشید یا اینکه به فرد مقابل تان فشار بیاورید📜
به فکر تغییر دادنش نباشید📜
مهم تر از اینکه شما فرد مقابل تان را بشناسید، این است که درست خودتان را معرفی کنید📜
از دروغ گویی دوری کنید📜
برای او نقش بازی نکنید بلکه خودتان باشید📜
وسواس بودن و توقع زیادی را کنار بگذارید📜
زود رنج نباشید وبا او سازگار باشید📜
عجول و بی ملاحظه نباشید (اورا درک کنید)📜
به وعده هایی که میدهید عمل کنید📜
در راجع به گذشته او پرس وجو بکنید📜
بطور مدام غر نزنید📜
احترام  گذاشتن به یک دیگر خصوصا طرف مقابل📜
نامزد تان را با دیگران مقایسه نکنید📜
قبل از ازدواج کمی بیشتر چشم وگوشتان را باز کنید و بعد ازدواج کمی چشم وگوشتان را ببندید📜
او را محاسره نکنید که چرا این کارو کردی و چرا اون کارو کردی ؟!📜

💥امید وارم موفق باشید💥


yon.ir/53VP5

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی