تصاوير منتخب

ازدواج اینترنی

صفحه مشکلات

ازدواج اینترنی

«مشکل»


سلام ✋
❇️خانوم
❇️مجرد
❇️۲۱ساله
❇️موضوعِ مشکل: من حدود دوسال و خورده ای هست که باپسر 23 سالهاز طریق «فضای مجازی» رابطه ی دوستی دارم و از اول آشناییمون هدفمون ازدواج بود همدیگه رو هم خیلی دوس داریم و اگه چند روز باهم حرف نزنیم خیلی دلمون واسه هم تنگ میشه اما چند وقت هس که من هردفعه بحث ازدواج رو میارم طفره میره ومیگه ولش کن همه چی دست خداست و میگه من به خانوادم گفتم مامانم راضی نیست چون راهت دوره یا میگه من معتادشدم بابات بهم دخترشو نمیده و بهونه های مختلف دیگه .
چندبارم خودم خواستم بیخیالش بشم واسه همیشه و چندروز جوابشو نمیدادم اما بازنتونستم تحمل کنم و دوباره باهاش حرف زدم اما الان واقعا ازاین بلاتکلیفی خسته شدم و میدونم دوستی بانامحرم گناه هست اما من واقعادوسش دارم چون این حسو دارم نسبت بهش نمیتونم تصمیم درست حسابی بگیرم توروخدا یه راهنمایی بکنید بگید من چیکارکنم اگه راهکارجدایی دادین لطفا بگید من چطوری وقتمو تنظیم کنم تایادش نیفتم و بتونم زودتر فراموشش کنم.😔



مشاهده پاسخ در ادامه مطلب...



بسم الله الرحمن الرحیم. 


سلام
⚠️ازدواج های اینترنتی و مجازی ، ازدواجی #خطرناک وغیر قابل پیش بینی است.
☑️باید بدانید یکی از مهم ترین آفت های  ازدواج‌های مجازی، توجه نکردن به اختلافات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی فرد و خصوصا خانواده‌ی اوست. در ارتباط مجازی، از آن‌جا که طرف مقابل در واقعیت دیده نمی‌شود، توجه کمتری به اختلافات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی می‌شود پس درباره طرف مقابل تحقیق کنید و به اطلاعات داده شده اکتفا نکنید و حتما خانواده ها را در جریان این روابط قرار بدهید.
🍂اگر طرفتان واقعا عاشقتان باشد تلاش خودش را میکند وتمامی سختی هارا به جان میخَرد تا به شما برست.🍃
💯این که باید همیشه پسر به خواستگاری دختر  بیاید بخاطر شکسته نشدن غرور دختر ها هست واین امتیازی هست که دختر ها نسبت به پسران دارند💯
⚠️توجه کنید که اگر: #پیشنهاد_ازدواج_ازطرف_خانوم_ها_باشد.⬅️ آقایان به محض فهمیدن خودشان را برتر می دانند هرچند که در واقع اون خانوم از نظر مالی وخانوادگی و... بهتر باشد ولی آ قا دیگر تن به ازدواج نمی دهد واگرم ازدواج انجام شد بعدا این موضوع را به رخ خانم می کشد. ➡️
💯بدانید که قبل از خواستگاری به طرف مقابل علاقه داشتن وابراز علاقه هیچ فایده ای‌ندارد بلکه کار را بدتر می‌کند.💯
✅شما باید عزت نفس خودتان را نگه دارید اوخودش به سمت شما جلب خواهد شد✅


💥طولانی شدن رابطه بین دونفر از نگاه پسر ها: ( اگر نگوییم همه، باید بگوییم اکثریت قریب به اتفاق آنها )که خانواده ها از آن اطلاع ندارند، به معنی گذرا بودن آن رابطه است و به محض فراهم شدن شرایط ازدواجشان، یا به محض آنکه با فردی موجه تر و مناسب تر از شما رو به رو شوند، رابطه دوستی شان را خاتمه می دهند.💥

💡اما راهکار پیشنهادی برای شما:

1⃣ باید به خانواده تان اطلاع دهید👌
2⃣ شناخت کامل از اوداشته باشید ودرموردش تحقیق کنید👌
3⃣رابطه تان را کنترل کنید👌


❇️ کسانی که از دوران آشنایی چنین رفتارهایی دارند، نه تنها #قابل_اعتماد_نیستند ، بلکه شما را برای ازدواج هم در نظر ندارند:😱

🔴 به جای شناخت منطقی شما، سراغ جنبه های احساسی رابطه می رود.❗️
🔴از آشنایی با خانواده شما طفره می رود.❗️
🔴عفت را زیر پا می گذارد، درخواست های نامشروع دارد یا درباره مسائل جنسی، تحریک کننده و نا متعارف با شما صحبت می کند.❗️
🔴مایل است آشنایی تان طولانی شود و برای آن زمان مشخصی را اعلام نمی کند.❗️
🔴به شما می گوید که درگیر یک رابطه اجباری شده و خانواده اش دختر دیگری را برای او در نظر گرفته اند اما او مایل است از او فرار کند و شما را به همسری برگزیند.❗️
🔴هر روز یک بهانه برای علنی کردن رابطه دارد و امروز و فردا می کند: درسم تمام شود، سربازی بروم، کار پیدا کنم، پس انداز داشته باشم، موافقت خانواده را جلب کنم و... .❗️

امید وارم موفق باشید🌹🌹🌹

#کپی_ممنوع 🚫


تعداد بازدید: ۸۳۶