تصاوير منتخب

۰

نجات یک زن معتاد در حقیقت نجات جامعه است

مجموعه رذایل اخلاقی

نجات یک زن معتاد در حقیقت نجات جامعه است

بانوان معتاد بیشترین ضربه را به پیکر جامعه وارد می‌کنند، نجات یک زن معتاد و بهبود وی، به مراتب مهم‌تر از نجات یک مرد معتاد است چراکه یک زن نقش تربیتی مادرانه و پشتیبانی همسرگونه ای دارد و نجات یک زن معتاد نجات جامعه است.

پدیده‌ای شوم  اعتیاد بسیاری از خانواده‌ها را به مرز نابودی کشانده است و امروز بسیاری در منجلاب آن گرفتارند. شاید پیش از این اعتیاد بیشتر به جامعه مردان مربوط می‌شد، اما اکنون این مرزها درهم شکسته و این آسیب دامان زنان را نیز گرفته است.

 

درچند سال گذشته بسیاری از بانوان به دلیل نداشتن  آگاهی‌های لازم نسبت به مصرف موادمخدر، به مصرف قرص‌های لاغری که از جنس مواد افیونی است و تعداد آنها نیز کم نیست، گرایش پیدا کرده‌اند و با توجه به اینکه کمپ تنها مرکز ترک اعتیاد  است، امیدواریم با حمایت جدی مسئولان مکانی مناسب و برخوردار از استانداردهای لازم برای آن تهیه شود تا گامی موثر در  کاهش  این آسیب اجتماعی باشد .

کمپ ترک اعتیاد یک تشکل جهانی است و مراکزدرمانی کمپ چند جور است که یک نوع آن بر مبنای تقویت باورها است و بدون دخالت دارو  به درمان و مبارزه با مواد مخدر در فرد پرداخته می شود و نوع دیگر آن که بیشتر مورد استفاده و تاثیر گذار تر است  درمان با دارو می باشد

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی