تصاوير منتخب

۰

چهل روز ترک ارتباط با نامحرم

مجموعه: داستان و حکایت

چهل روز ترک ارتباط با نامحرم

سلام..

خیلی خلاصه میگم

در تاریخ 20/5/94 با دوست دخترم کات کردم و امروز یعنی 30/6/94 شد چهل روز..

البته خدارو شکر کسی این وسط لطمه ندید

ان شالله هر جا هم هست خدا پشت و پناهش باشه…آدمی نیستم که بد کسیو بخوام..دختر خوبی بود اما خدا این وسط ناراضی بود …من هم چند تا روایت از پیامبر براش فرستادم اون هم کمی ترسید..و بعد با توافق از هم جدا شدیم..و تا الان هم خدارو شکر نه اون برگشته و نه من برگشتم..

اینا همش کار خداست..

چون ازش خواستم یه جوری این ارتباط رو قطع کنه چون دوست نداشتم لطمه ببینه ..

خدا هم دعامو مستجاب کرد و کاری کرد که نه بهم پیام میده و نه بهم زنگ میزنه با اینکه هم شماره مامانمو داره و هم شماره خودمو..

خدارو شکر…اینا همش نور خداست که بنده هاشو هدایت میکنه…

دوستان عزیزم…

اگه دوست دختر یا دوست پسر دارید و میخواید کات کنید از خدا و از امام زمان کمک بخواید…

شما اگه واقعا بخواید خدا کمکتون میکنه..

خیلی ها میگن میخوایم کات کنیم اما میترسیم یا …اینا همش بهونست … پس این وسط توکل چی میشه ؟

من گفتم خدایا میخوام تمومش کنم و خدا هم گفت چون راست میگی کمکت میکنم…با این که دختر احساساتی بود اما خیلی راحت ازم جدا شد…نه نفرینم کرد و نه فحشم داد…

خدا هر جا که هست پشت و پناهش باشه…

قطعا خدا کسایی رو که از ته دل هدایت بخوان هدایت میکنه…

امروز 31 شهریوره و دقیقا چهل روز از ارتباطم باهاش میگذره…

خدارو شکر هم نمازام اول وقت شده و هم ایمانم قویتر و هم زندگیم هدف مند تر شده..

بچه ها من دوست ندارم کسیو نصیحت یا سرزنش کنم…

منم دوست دختر داشتم پس خواهشا نگید رضا حرفات بوی شعار میده…

تموم ترسم از اینه که کسی فکر کنه من از همون اول هم آدم خوبی بودم…

ببین من وقتی از خودم مثال میزنم در واقع دارم به در میگم دیوار بشنوه..

وقتی میگم این ارتباط آرامش نداره یعنی من اینو لمس کردم…

پس خواهشا در موردم زود قضاوت نکن..

میخوای باهاش دوست باش…هر چی عشقته…

اصلا میخوای دعا کنم به پای هم پیر بشین ؟

بحث اصلا سر این مسائل نیست…بحث سر اینه که تو مسیر رو گم کردی…

بیخیال…حرفام داره بوی سرزنش میگیره…هرکاری دوست داری بکن اما اگه داداش رضارو قبول داری …من میگم این روابط آرامشش مجازیه و تورو از عشق واقعی دور میکنه


 

شاید تو دلت بهم فحش بدی و بگی رضا تو احساس نداری…مگه میشه آدم از عشقش بگذره ؟

هر طوری دوست داری فکر کن…اما یه روزی به حرفم میرسی…میدونی چرا جرات ندارم حرفی بزنم ؟ چون میترسم فکر کنی حرفام شعاریه و دارم سرزنشت میکنم..

خودم از سرزنش بیذارم پس همینجا بحث رو تموم میکنم….

اونایی که میخوان معنای واقعی ایمان رو بچشن و خدارو حس کنن و قلبشون تسکین و آرامش پیدا کنه قلبشونو از هر چی نامحرم پاک کنن…

  امام حسین (ع): کسی‌ که‌ بخواهد از راه‌ گناه‌ به‌ مقصدی‌ برسد ، دیرتر  به‌ آروزیش‌ می‌رسد و زودتر به‌ آنچه‌ می‌ترسد گرفتار می‌شود .

 منبع:http://40tobe.com/%DA%86%D9%87%D9%84-%D8%B1%D9%88%D8%B2-%D8%AA%D8%B1%DA%A9-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%AD%D8%B1%D9%85/

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی