تصاوير منتخب

۰

اذیت و آزار جنسی دختر توسط عشق این دختر و سپس سوزاندن جسد دختر

مجموعه: داستان و حکایت

اذیت و آزار جنسی دختر توسط عشق این دختر و سپس سوزاندن جسد دختر

دختر 26 ساله که عاشق یک کارگر ساختمانی شده بود و هر روز به محل کار این پسر می رفت نمی دانستن چه عاقبت شومی در انتظارش است. بعد از چند وقت این دختر توسط پسر و صاحب کارش مورد تجاوز قرار گرفت …

دو شیطان‌صفت پس از ربودن دختری او را مورد آزار شیطانی قرار داده و پس از کشتن این دختر، جسدش را به آتش کشیدند.

این دو تبهکار صبح دیروز برای سومین بار در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی «امین مقدم زهرا» محاکمه شدند.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دهم تیر سال 84 خانواده دختر 26 ساله با مراجعه به پلیس خبر دادند که فرزندشان گم شده است.

پدر این دختر به کارآگاهان گفت: «سارا»، چند ماهی است که با پسری به نام محسن – 27 ساله – که از کارگران ساختمانی است ارتباط دارد و قرار بوده این جوان با دخترم ازدواج کند، حالا فکر می‌کنم گم شدن دخترم زیر سر او باشد.وقتی محسن تحت بازجویی قرار گرفت از سرنوشت «سارا» اظهار بی‌اطلاعی کرد اما سرانجام لب به اعتراف گشود و راز جنایت هولناک را فاش کرد.

او گفت: «چند ماهی بود که با سارا آشنا شده بودم، او به من علاقه داشت و پی در پی برای دیدنم به ساختمانی که در آنجا مشغول کارگری بودم می‌آمد.به خاطر اینکه من با تلفن همراه صاحبکارم به او زنگ می‌زدم صاحبکارم – مجید – شماره سارا در گوشی‌اش بود. به او زنگ زد و گفت: «اگر محسن با تو ازدواج نمی‌کند من حاضرم با تو ازدواج کنم.» اما سارا به این درخواست جواب رد داد.»

در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد «مجید» ـ38 ساله – و «محسن» با طرح نقشه‌ای شیطانی سارا را به قربانگاه کشانده و پس از آزار جنسی و اذیتش او را به طرز فجیعی کشتند.این دو شیطان‌صفت چند روز بعد نیز به محل جنایت هولناک‌شان در اطراف بیابان‌های پاکدشت رفتند و با ریختن بنزین جسد قربانی را به آتش کشیدند.محسن پس از دستگیری با اعتراف به قتل، همدستش را هم لو داد که مجید نیز دستگیر شد.

آنها پیش از این از سوی قضات دو شعبه دادگاه کیفری تحت محاکمه قرار گرفته بودند که قضات یکی را عامل قتل و دیگری را به عنوان مباشر در قتل دانستند. اما اعترافات ضد و نقیض دو متهم، دادرسان دادگاه را در تشخیص اینکه کدام یک عامل اصلی جنایت است دچار تردید کرد تا اینکه صبح دیروز برای سومین بار این دو شیطان صفت تحت محاکمه قرار گرفتند و در پایان جلسه قضات دادگاه برای صدور رأی وارد شور شدند. قرار است رأی دادگاه بزودی صادر شود.

دستگیری پیرترین سارق خودرو در بیهوشی

امدادگران اورژانس مرد معتادی را درحال بیهوشی به بیمارستانی در قم منتقل کردند و پس از بستری شدن مرد 65 ساله، مأموران از جیب‌هایش اسناد و مدارکی به دست آوردند، پس از بررسی این اوراق مشخص شد اسناد به یک دستگاه خودروی پراید تعلق دارد که از مدتی پیش به سرقت رفته است.کارآگاهان پلیس در جریان تحقیقات پی بردند این مرد پیرترین سارق کشور و از دزدان سابقه‌دار است که به سرقت خودروها و قطعات یدکی انواع خودروها می‌پرداخت. آنچه را هم که می‌دزدید به سه مالخر می‌فروخت.سرهنگ کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: این مرد سالخورده در بازجویی‌های انجام شده تاکنون به سرقت 3 دستگاه خودروی پراید و 20 فقره سرقت قطعات خودروها اعتراف کرده، در پی این بازجویی‌ها سه مالخر نیز دستگیر شده‌اند.

منب,:http://www.topnaz.com/

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی