تصاوير منتخب

۰

روش های آسان شدن حجاب برای دانش آموزان

مجموعه سفارشات حجاب

دانش آموزان

همیشه چادر سر کردن در راه مدرسه برایش سخت بود، نه می توانست چادر را کنار بگذارد و نه می توانست چادر، کیف و وسایل مدرسه را با هم جمع کند. چادرش را دوست داشت و هرچقدر با خودش کلنجار می رفت که مثل دوستانش وقتی از مدرسه خارج می شود چادرش را دربیاورد دلش راضی نمی شد
این موضوع معضل بسیاری از دانش آموزان چادری است که عده کثیری از آنها به خاطر دشواری سر کردن چادر و حمل وسایل مدرسه، چادر را کنار می گذارند. اینجاست که استفاده از چادرهای مدل دار مانند چادر ملی و چادر دانشجویی و… برای آسان سازی حجاب مطرح می شود. هم چنین دانش آموزان می توانند از هد سر و ساق دست های کوتاه برای حفظ حجاب خود در مسیر رفت و آمد مدرسه استفاده نمایند.
 
 اما نکته قابل تأمل این است که آیا همه این چادرها حجاب کامل هستند؟ تحقیق و انتخاب چادر مناسب در بین چادر های مدل دار موجود در بازار بستگی زیادی به والدین دارد.
 
در مسیر حفظ حجاب، اولیاء و مربیان مدرسه نیز بسیار تأثیر گذار هستد. آنها می توانند با برگزاری اردوهای تفریحی برای دانش آموزان همراه با چادر، تجربه یک روز چادر سرکردن، یک روز حفظ کامل حجاب با هر پوشش مناسبی، طرح محرم سازی مدارس برای راحت تر بودن دانش آموزان و یا استفاده از مکان هایی مثل مجموعه های ویژه بانوان از فعالیت هایی است که می توانند یاری بخش دانش آموزان دختر در تشویق و حفظ چادر آنها باشند.
امید است که با حمایت های والدین و مربیان دلسوز پوشش مناسب دانش آموزان هیچ گاه کم اهمیت نشود.

 کاری از گروه خانواده باحجاب

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی