تصاوير منتخب

۰

اس ام اس روز مادر

مجموعه: مطالب گوناگون




مــهم نـیستچـندسـالت بـاشه
هـر جـا کـه مـادرت 
دسـتت را رهـا کـند
بـی شـک
گـم مـیشوی . . .
ولادت حضرت فاطمه و روز مادر بر همگان مبارک باد . . .



*******-------*******
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست
ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گرامی باد.

فرستنده : اَشتَران

*******-------*******
کوثر توئی وحضرت مهدی(عج) ز نسل توست
ای چشمه سار خیر فراوان خوش آمدی
ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن گرامی باد.

فرستنده : اَشتَران


تپش های دلم مادر هوای بودنت دارد

دل من تنگ دیدارست تپش بس بی رمق دارد

تو زخم دوریت کم بود؟ نمک بر زخم مرهم بود؟

بدان این فاصله ماست نمک بر زخم من دارد

فرستنده : قندپهلو


نپـرس چـرا چشمآی مـن از اشـک تاره/مـن انتخـابم با بـقیه فـرق 

داره


نگـرد پی چیزآی عـادی تو وجـودم/من دخـتر یـاغی و مغـرور تو بودم


گـوشه ی پیـرهن تو قآیم می شـدم زود/دامـن تو پـاک ترین 

بآلـش من بـود


هـنوز پا بـه پام میـای بـا بی قـراری/بــه روت نمیـاری که زآنـو درد داری



*mAhSa NaVi_____maDAR*

فرستنده : ʂԋҽɱαʅι ƙιʝα


مادر فردی نیست که به او تکیه کنیم ، بلکه کسی است که ما را از تکیه کردن به دیگران بی نیاز می سازد .

فرستنده : se1pe3de6h5


مادرها اگه منطق داشتن مادر نمیشدند ، نمیشود با منطق انقدر عاشق بود!

فرستنده : تتلو دوست


سلامتی مادری که:

هم مادر بود، هم پدر !!!!!
هم مریض بود، هم سالم !!!!!
هم گرسنه بود، هم سیر !!!!!
هم خسته بود، هم سرحال !!!!!
هم پیر بود، هم جوان !!!!!
هم دل شکسته بود، هم دل زنده !!!!!
قسمت اول هر جمله واقعیت بود، ...
ولی قسمت دوم هر جمله اون چیزی بود که اون میخواست ما فکر کنیم اونجوریه !!!!!
مامانایی که دلخوشیشون تو دلخوشی ما خلاصه میشه....
سلامتی همه مامانای دنیا♡♡

فرستنده : *** sepehr 98


هر کسی عطر خاصی دارد...
گاهی برخی عجیب بوی خدا می دهند...
همانند "مادر"

فرستنده : دلخسته عشق


♥خدا میتونست به جای افریدن دنیا فقط یک مادر رو بیافرینه چون کل زیبایی ها و عظمت دنیا در مادر خلاصه میشه♥

فرستنده : nil✿✿far


از همه آقایونی که مراسم روز زن رو با گل و شیرینی و جواهرات و هدایای ارزنده و نفیس به بهترین شکل برگزار کردن سپاسگزاری کرده و از همین جا به اطلاع همه میرسانیم تمامی هزینه های در نظر گرفته شده برای روز مرد صرف امور خیریه خواهد شد.
با سپاس مجدد.خخخخ

فرستنده : انتگرال سه گانه


 مادرم ای فرشته ی بی بال من دوستت دارم چون بهتریــــــــــنی ،زیـــــــــباترینی ،برای من محبــــــــوب ترینی .

دوستت دارم به اندازه ی ستاره های اسمون ،گل مهربان من، تو برای منی ومن برای تو شکزگزار خداوند هستم که حق انتخابت دست من نبود وخداوند بهرین رابرایم انتخاب کرده است .
عشق بی پایان من دوستت دارم

فرستنده : shaghayegh


مــــــــــرد وقتی مرد میشود که زنی به وفا و زیبایی و بزرگی خود نصــــیبش شود
مرد بی تو ناقص است
روز زن مــــــبارک



  هر چیزی توی کشور ما ایرانی وخارجی داره...

هر چیزی کیفیت بد و خوب داره.....
اما محبت مادر ایرانی وخارجی نداره....
روز مادر علی الخصوص به مادرای ایرانی وفوق الخصوص:) به مادر خودم مبارک

فرستنده : 1irani


‏*‏******-------*******
ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﺍﻡ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ
ﻳﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﻴﻤﺒﺮ ﺭﺣﻤﺖ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ
ﺩﺭ ﻣﺠﻤﻊ ﺧﻼﻳﻖ ﺣﻖ ﻓﺎﻃﻤﻪ(س) ﻳﻜﻲ ﺍﺳﺖ
ﺍﻳﻦ ﻭﺣﺪﺕ ﺍﺳﺖ ﺷﺎﻣﻞ ﻛﺜﺮﺕ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ
ﺁﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﭘﺎﻱ ﻛﻔﻮ ﻋﻠﻲ(ع) ﻫﺴﺖ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ
ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﻻﻳﻖ ﻭﺻﻠﺖ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ
ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺁﺏ ﻣﻬﺮﻳﻪ ﺍﺕ ﺑﻮﺩ ﺭﻭﺷﻦ ﺍﺳﺖ ﻫﺮ ﺧﺎﻧﻪ ﺍﻱ ﻛﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺣﻤﺖ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ
ولادت حضرت زهرا (س) مبارکباد.

فرستنده : أشتَران

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی